افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

جزئیات پروژه احداث خط 8 مترو تهران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 223666
جزئیات پروژه احداث خط 8 مترو تهران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت راه آهن تهران و حومه (مترو)، محسن هرمزی گفت: خط 8 مترو تهران یکی از چهار خط جدید شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت است که از مسعودیه از منطقه 15 شروع و تا ایستگاه لوش در مرز منطقه 4 و 8 ادامه خواهد داشت. این خط […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت راه آهن تهران و حومه (مترو)، محسن هرمزی گفت: خط 8 مترو تهران یکی از چهار خط جدید شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت است که از مسعودیه از منطقه 15 شروع و تا ایستگاه لوش در مرز منطقه 4 و 8 ادامه خواهد داشت. این خط با خط 9 متقابل می شود. حلقه حمل و نقل مناطق مرکزی شهر را تشکیل می دهد و مسافران زیادی را جذب می کند.

وی افزود: در واقع پیش بینی می شود با تکمیل خط 8 و ایستگاه های آن در سال افق پروژه، سالانه حدود 300 میلیون سفر از طریق این خط به مقصد برسد.

هرمزی ادامه داد: این خط جدید شبکه مترو تهران از 11 منطقه شهرداری و منطقه مانند شهرک عبور کرده است. مسعودیهجاده امام رضابه)سه راه افسریه، بزرگراه بعثت، پایانه جنوب، راه آهن، میدان بهمن، بستان ولایت، بزرگراه آیت الله سعیدی، یافت آباد، بزرگراه یادگار امام، خیابان آزادی، آذری و حبیب الهی، اسکله نصر، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، پل تست، بزرگراه کردستان، میدان یوسف آباد، پارک سای، پایانه بیهقی، بزرگراه رسالت، سیدخندان، میدان رسالت و خیابان لوش. به عبارت دیگر، مدل ها کالانگار شهر تهران نشان می دهد که خط 8 در آینده، بیشترین مسافرت خط بین چهار خط جدید خواهد بود. این خط نواحی جنوب شرقی، جنوب، مرکز و شرق پایتخت را در بر می گیرد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران افزود: به منظور تسریع در آغاز عملیات اجرایی خط 8 مترو تهران و با همکاری شهرداری منطقه 15، مکان یابی کارگاه این خط در منطقه مسعودیه تهیه شده و اجرای آن آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.