افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

جزئیات پرداخت مطالبات تدریس در روزهای پایانی سال

  • کد خبر : 235982
جزئیات پرداخت مطالبات تدریس در روزهای پایانی سال

علی فرهادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت مطالبات معلمان گفت: شهریه معلمان از مهر تا امروز پرداخت نشده است و به زودی و قبل از پایان اسفندماه 96 به حساب معلم واریز شود. و افزود: میزان مطالبات سه ماه حق تدریس معلمان فعال و بازنشسته بالغ […]

علی فرهادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت مطالبات معلمان گفت: شهریه معلمان از مهر تا امروز پرداخت نشده است و به زودی و قبل از پایان اسفندماه 96 به حساب معلم واریز شود.

و افزود: میزان مطالبات سه ماه حق تدریس معلمان فعال و بازنشسته بالغ بر یک هزار و 717 میلیون تومان است. همچنین به معلمان بابت کسب خدمات آموزشی دو ماه حقوق پرداخت شده و به زودی حقوق آذر و آذر پرداخت خواهد شد. پس از پرداخت مطالبات مربوط به ساعات حق التدریس معلمان.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تلاش ما بر این است که مطالبات معلمان تا قبل از پایان سال 1402 پرداخت شود اما اگر به دلایلی در استان انجام نشود فروردین ماه واریز می شود. حداکثر 6.

فرهادی گفت: در برخی از مدارس دو نوبته مدیران و دستیاران نوبت صبح نیز در نوبت بعدازظهر مشغول به کار هستند و معوقات این افراد نیز پرداخت می شود.

وی در خصوص سنوات بورسیه معلمان فداکار و استثنایی گفت: آموزش و پرورش باید مبلغی را تحت عنوان سنوات بورسیه به صندوق بازنشستگی پرداخت کند و در این زمینه تاخیر داشتیم و برای این کار اعتبار اعطا و واریز می شود.

وی گفت: حق تدریس معلمان از طرح تثبیت یادگیری در ایام کرونا نیز از دیگر معوقاتی است که به حساب آمد. این حدود 300 میلیارد تومان است که در هفته اول فروردین ماه تخصیص آن را دریافت و پرداخت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هزینه های فوت و ازدواج از دیگر هزینه هایی است که باید زودتر پرداخت می شد اما از سال های گذشته باقی مانده است و به دلیل این مشکلات بدهی های 99 و 400 داریم که تا قبل از عید نیز تسویه می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=235982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.