افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

جزئیات سهمیه واریز یارانه 600 هزار تومانی از روز شنبه

  • کد خبر : 273515
جزئیات سهمیه واریز یارانه 600 هزار تومانی از روز شنبه

در راستای اجرای ماده 24 قانون حمایت از خانواده و جوانان، دولت تصمیم به پرداخت یارانه مضاعف به خانواده های دارای نوزاد در قالب یارانه یسنا گرفته است. به گزارش صبح امروز، دولت قرار است به خانواده های دارای نوزاد یارانه دو برابری پرداخت کند. این یارانه از ابتدای اردیبهشت ماه در کشور اجرایی شد […]







در راستای اجرای ماده 24 قانون حمایت از خانواده و جوانان، دولت تصمیم به پرداخت یارانه مضاعف به خانواده های دارای نوزاد در قالب یارانه یسنا گرفته است.





به گزارش صبح امروز، دولت قرار است به خانواده های دارای نوزاد یارانه دو برابری پرداخت کند.

این یارانه از ابتدای اردیبهشت ماه در کشور اجرایی شد و مادرانی که دارای فرزند زیر 2 سال و در 3 دهک اول درآمدی بودند این یارانه تعلق گرفت. میزان این یارانه از 400 هزار تومان به 600 هزار تومان افزایش یافت.

مشمول این یارانه می‌توانند اقلام بهداشتی مانند پوشک، صابون و شامپو برای کودکان و مادران و همچنین بسته‌های حمایتی حاوی لبنیات، پروتئین‌ها، حبوبات، میوه‌ها و سبزی‌ها را تا سقف 600 هزار تومان به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های استان خریداری کنند. طرف قرارداد .

برای اینکه متوجه شوید مشمول این طرح هستید یا خیر، می توانید از طریق اپلیکیشن «شما» و با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار از شرایط خود مطلع شوید.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت درباره این طرح نیز گفت: سازمان برنامه و بودجه قول داده است که بودجه این طرح نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش یابد تا بتوانیم تعداد بیشتری از کودکان و کودکان را تحت پوشش قرار دهیم. این طرح کمک خواهد کرد. برای رفع کامل سوءتغذیه در کشور و هیچ کودک دیگری مشکل اختلالات رشدی نداشته باشد.

میزان یارانه مازاد بر این دسته از مادران تاکنون 400 هزار تومان بوده است. اما اکنون اعتبار خرید بسته های غذایی و بهداشتی به مبلغ 600 هزار تومان برای مادران واجد شرایط در تمامی استان های کشور تامین شده است و مشمولان این طرح می توانند اقدام به خرید کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین توضیح داد: برای خانوارهای دریافت کننده یارانه مادران دارای نوزاد مشمول طرح یسنا پیامک ارسال می شود و اعتبار این طرح به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. ، که در قالب طرح کالابرگ قابل استفاده است.

منبع: خبرآنلاین






لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=273515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.