افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

جزئیات سفرهای استانی پزشکان

  • کد خبر : 395138
جزئیات سفرهای استانی پزشکان

آفتاب نیوز: رهبر انقلاب اسلامی در اولین دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم در خصوص سفرهای استانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، دستور حضور دولتمردان در بین مردم را دادند و گفتند: این سخنان که می گویند اگر به استان ها سفر کردید پوپولیسم است و عوام گرایی توجه نکنید، زیرا با […]

آفتاب نیوز:

رهبر انقلاب اسلامی در اولین دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم در خصوص سفرهای استانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، دستور حضور دولتمردان در بین مردم را دادند و گفتند: این سخنان که می گویند اگر به استان ها سفر کردید پوپولیسم است و عوام گرایی توجه نکنید، زیرا با پوشه و گزارش های مکتوب نمی توانید متن زندگی مردم را بدانید، حتی اگر گزارش های خوبی باشند. بنابراین سفرهای استانی و حضور در بین مردم از جمله روستاها را دنبال کنید و بر اساس مشاهدات و شایعات تصمیم گیری کنید.

اکنون محمدجعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیس جمهور سفرهای استانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت را مهم دانسته و اینگونه سفرها را برای ارتباط تنگاتنگ دولتمردان و مردم موثر دانسته و اظهار داشت که سفرهای استانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم به استان های مختلف کشور می توانند چارچوبی را برای حل سریعتر مسائل و مشکلات مردم استان های مختلف کشور تعریف کنند.

وی در عین حال تداوم سفرهای استانی رئیس جمهور و اعضای دولت چهاردهم را مورد تاکید قرار داد و گفت: قطعا سفرهای استانی رئیس جمهور و اعضای دولت چهاردهم پیگیری و برنامه ریزی های لازم انجام خواهد شد. انجام شود. انجام می شود و در پایان مهرماه تکمیل می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه روال سفرهای استانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم تغییر نخواهد کرد، گفت: در نظر داریم سفرهای استانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت را آغاز کنیم، اما این سفرها یک رویکرد جدید و نسبت به قبل تغییر خواهد کرد تا مردم زیاد ناراحت نشوند.

قائم پناه با اشاره به نحوه انجام سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به گونه ای انجام می شود که رئیس جمهور در جمع مردم حضور داشته باشد و با افراد مختلف دیدار کند. اقشار، اما اینطور نخواهد بود که مردم در یک جا جمع شوند و منتظر رئیس جمهور باشند، شاید این رویه را تغییر دهیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای اولین سفر استانی رئیس جمهور انجام شده و پس از تکمیل، مقصد آن اعلام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.