افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
1

جزئیات دیدار عراقچی و بن سلمان

  • کد خبر : 391539
جزئیات دیدار عراقچی و بن سلمان

نگرانی ولیعهد سعودی از تشدید بحران و گسترش جنگ در منطقه آفتاب نیوز: سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی های دیپلماتیک خود در عربستان درباره تحولات منطقه، روز چهارشنبه 27 مهرماه با امیر محمد بن سلمان، ولیعهد و نخست وزیر عربستان دیدار و گفت و گو کرد. ولیعهد عربستان در این دیدار […]

نگرانی ولیعهد سعودی از تشدید بحران و گسترش جنگ در منطقه

آفتاب نیوز:

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی های دیپلماتیک خود در عربستان درباره تحولات منطقه، روز چهارشنبه 27 مهرماه با امیر محمد بن سلمان، ولیعهد و نخست وزیر عربستان دیدار و گفت و گو کرد.

ولیعهد عربستان در این دیدار ضمن ابراز نگرانی شدید از تشدید بحران و گسترش جنگ در منطقه، بر لزوم حفظ ثبات و امنیت منطقه توسط همه کشورهای منطقه تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از روند اجرای مناسب توافقات دو کشور طی سال گذشته، بهبود روابط دوجانبه را مثبت و ملموس ارزیابی کرد و اظهار داشت: پادشاهی عربستان مصمم است این روند را در دوجانبه ادامه دهد. روابط

حسن وزیر امور خارجه در این دیدار، همسایگی را سیاست قطعی دولت چهاردهم برشمرد و خاطرنشان کرد: تداوم سیاست گسترش روابط با همسایگان برای تقویت ثبات، امنیت و شکوفایی منطقه و افزایش همکاری های اقتصادی با کشورهای همسایه است. . کشورهای منطقه یکی از اولویت های جدی جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به تحولات منطقه و رایزنی‌های اخیر خود در لبنان و سوریه، همکاری همه کشورهای منطقه و استفاده از همه طرف‌ها را برای توقف فوری حملات نظامی رژیم صهیونیستی و جلوگیری از تجاوزات نظامی خواستار شد. ادامه تخریب زیرساخت های غزه و لبنان.

وی تاکید کرد که برای دستیابی به ثبات و امنیت پایدار در منطقه باید با جنایات رژیم صهیونیستی مقابله کرد و بلافاصله جنگ در منطقه را متوقف کرد.

در این دیدار طرفین بر اهمیت تداوم همکاری ها و رایزنی های دو کشور در زمینه مسائل دوجانبه و منطقه ای تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.