افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
0

جزئیات دلیل رد صلاحیت بیت سیاح پس از طلا و رد اعتراض ایران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 354988
جزئیات دلیل رد صلاحیت بیت سیاح پس از طلا و رد اعتراض ایران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، در مسابقات پرتاب نیزه کلاس F41، صادق بیت سیاه ملی پوش پرافتخار ایران که در دوره قبل به مدال نقره دست یافته بود با حریفانی از کشورهای هند، چین، عراق، کوبا و عاج رقابت کرد. ساحلی شد و لحظاتی پس از پایان این مسابقات با تصمیم مسئولان جشن بیت […]

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، در مسابقات پرتاب نیزه کلاس F41، صادق بیت سیاه ملی پوش پرافتخار ایران که در دوره قبل به مدال نقره دست یافته بود با حریفانی از کشورهای هند، چین، عراق، کوبا و عاج رقابت کرد. ساحلی شد و لحظاتی پس از پایان این مسابقات با تصمیم مسئولان جشن بیت سیاح به مدال طلا دست یافت. رد صلاحیت شود و مدال طلا را به دست آوردند.

پس از این اتفاق مسئولان تیم زمین رژه ایران اعتراض خود را به کمیته برگزاری بازی ها اعلام کرد و امیدوار بود که این اعتراض پاسخ مثبتی به همراه داشته باشد اما اعتراض ایران رد شد و مدال طلای بیت سیاح و رکوردی که پشت سر گذاشت از بین رفت.

هادی زاده، رئیس انجمن زمین رژه وی درباره این اتفاق گفت: وقتی مسابقه تمام شد و نتایج اعلام شد متوجه شدیم که ایشان رد صلاحیت شود ما بلافاصله نزد مسئولان رفتیم و اعتراض شدید خود را اعلام کردیم.

وی ادامه داد: پس از اعتراض ما جلسه ای تشکیل شد و فیلم های مسابقه پخش شد. با توجه به اینکه هر ورزشکاری نوع شادی متفاوتی دارد. برخی از رفتارهای شاد بیت سیاه مورد تایید کارگردان و ورزشکار ما نبود. رد صلاحیت شود معمولاً وقتی ورزشکاران رکورد را می شکنند، به نشانه شکستن این رکورد دست خود را از کنار گردن خود می کشند.

هادی زاده درباره پیش بینی این قضیه و جلوگیری از وقوع آن گفت: پرچم ایران را همیشه از بالا به ورزشکار می دهیم اما به خاطر ارادت به حضرت آقای بیت سیاح. مترو آلبینین آنها این پرچم کیف بدنسازی را داشتند. رابطه عاشقانه آنها متوجه شدند که کارت زرد دوم را دریافت کرده و مدال طلا و رکوردشان را از آنها گرفتند.

رئیس انجمن زمین رژه وی در پایان گفت: برای برگرداندن این مدال هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم اما کار سختی است و قابل تغییر نیست زیرا بحث فنی نیست و حذف کارت زرد سخت است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=354988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.