افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
8

جزئیات در گزارش جدید تیراندازی در نیومکزیکو مشخص شده است

  • کد خبر : 3677
جزئیات در گزارش جدید تیراندازی در نیومکزیکو مشخص شده است

مایک پیک یک جوان 19 ساله را پس از اینکه با چوب بیسبال مورد اصابت قرار گرفت و مرده به بازیکن NMSU شلیک کرد، شلیک کرد و او را کشت. یادداشت ویراستار: این داستان حاوی جزئیات خشونت با اسلحه است. در پی تیراندازی که ماه گذشته در پردیس دانشگاه نیومکزیکو رخ داد، یک کارآگاه اتوبوسی […]



مایک پیک یک جوان 19 ساله را پس از اینکه با چوب بیسبال مورد اصابت قرار گرفت و مرده به بازیکن NMSU شلیک کرد، شلیک کرد و او را کشت.

یادداشت ویراستار: این داستان حاوی جزئیات خشونت با اسلحه است.

در پی تیراندازی که ماه گذشته در پردیس دانشگاه نیومکزیکو رخ داد، یک کارآگاه اتوبوسی را که به خانه آورده بود، گرفت.ایالت نیومکزیکوطبق گزارش روز دوشنبه از تیم بسکتبال مردان، مشخص شد که شواهدی در کشتی وجود داردKOAT، یک ایستگاه تلویزیونی در آلبوکرکی.

گزارش شده است که پلیس ایالت اسلحه مورد استفاده در تیراندازی با کمک مربی در یک هتل و همچنین تبلت مایک پیک، مهاجم جوان برای ایالت نیومکزیکو را در اتوبوس تیم و تلفن همراه او را در اختیار یک مدیر مدرسه پیدا کرد. . پیک بخشی از تیراندازی 19 نوامبر بود که یک نفر کشته شد.

به گفته KOAT، پیک برای ملاقات با دختر 17 ساله‌ای که می‌خواست با او در خوابگاه UNM رابطه جنسی داشته باشد، از مقررات منع رفت و آمد صرف نظر کرد. با این حال، او تنها کسی نبود که ظاهراً منتظر او بود. این نشریه نوشت، طبق اسناد دادگاهی که توسط KOAT به دست آمد، سه دانشجوی پسر و زن جوان قصد داشتند “او را به عنوان بخشی از یک ضرب و شتم انتقامی برنامه ریزی شده به آنجا بکشانند”. چند هفته قبل در یک بازی فوتبال بین پیک و سایر مردان حادثه ای رخ داده بود.

گزارش پلیس که توسط KOAT به دست آمده است، جزئیاتی را نشان می دهد که چگونه یک نفر با چوب بیسبال به پیک ضربه زد در حالی که براندون تراویس به بازیکن NMSU شلیک کرد. هنگامی که پیک سعی داشت از آنجا دور شود، چهار بار به جوان 19 ساله شلیک کرد. تراویس در صحنه درگذشت.

زن جوان و یکی از مردان در ارتباط با این ضرب و شتم متهم شدند.

پس از تیراندازی که باعث زخمی شدن پیک در پایش شد، او با چند نفر از هم تیمی هایش ملاقات کرد و وسایلی را در صندوق عقب یک ماشین قرار داد. بر اساس این گزارش، این سه بازیکن عیسی محمد، مارچلوس اوری و آنتونی روی هستند. وقتی پلیس برای بازجویی از بازیکنان رفت، مربی گرگ هیار نه تنها اطلاع از محل اسلحه و تبلت را رد کرد، بلکه گفت باید با مدیر ورزشی NMSU صحبت کند تا ببیند آیا محمد، اوری و روی نیاز به استخدام وکیل دارند یا خیر.

از آنجایی که پلیس ساعاتی بعد سعی کرد به‌روزرسانی‌ها را پیگیری کند، طبق گزارش‌ها، تماس‌ها به پست صوتی رفتند. سپس یکی از کارآگاهان آژیر خود را روشن کرد و به دنبال اتوبوس در بزرگراه رفت. به گفته KOAT، کمک مربی لورنزو جنکینز کسی بود که تبلت پیک را برگرداند.

پیک این هفته برای مدت نامعلومی به حالت تعلیق درآمد، اما، طبق این Las Cruces Sun-News، این تصمیم قبلا گرفته شده بود. تیم تصمیم گرفت منتظر علنی کردن آن نباشد زیرا بسکتبالیست به بهبودی از زخم گلوله ادامه می دهد. او در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که سه بار جراحی را تحمل کرده است. پیک به جرمی متهم نشده است.

حیار بعد گفت بازی دوشنبه او در مورد تحقیقات در حال انجام اظهار نظر نمی کند، اما وقتی از او پرسیده شد که آیا تیم به بازی بعدی سفر می کند یا خیر، گفت: “ما ترک می کنیم. [Tuesday] صبح.” هنگامی که تحت فشار قرار گرفت که آیا همه مربیان در آن حضور خواهند داشت یا خیر، حیار در پاسخ خود تردید نکرد: “بله.”





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.