افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

جزئیات جدید کمک مالی ویژه 22 فوریه

  • کد خبر : 190982

اقتصاد آنلاین در گزارشی نوشت: در طول سال با نزدیک شدن به ایام مختلف مانند عید سعید فطر، عید قربان و عید غدیر شایعاتی مبنی بر پرداخت کمک هزینه ویژه این ایام به گوش می رسد، اما مشخص می شود که برنامه ای برای پرداخت این یارانه ها وجود ندارد، اما یارانه ویژه 22 بهمن […]

اقتصاد آنلاین در گزارشی نوشت: در طول سال با نزدیک شدن به ایام مختلف مانند عید سعید فطر، عید قربان و عید غدیر شایعاتی مبنی بر پرداخت کمک هزینه ویژه این ایام به گوش می رسد، اما مشخص می شود که برنامه ای برای پرداخت این یارانه ها وجود ندارد، اما یارانه ویژه 22 بهمن موضوعی رسمی و مصوب است که از سال 1400 واریز آن آغاز شد.

دولت رئیس جمهور در بهمن 1400 از طرح ویژه حمایت معیشتی در 22 بهمن رونمایی کرد و هدف از آن را حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه عنوان کرد. در آن زمان اعلام شد که با دستور رئیس جمهور 100 هزار تومان یارانه به حساب سرپرستان دهک اول تا چهارم و همچنین مشمولان و مستمری بگیران سازمان های حمایتی مانند امام واریز می شود. کمیته امداد خمینی (ره) و بهزیستی کشور.

یارانه ویژه 22 بهمن سال 1400 ساعت 24 روز 21 بهمن آن سال به حساب سرپرست خانوار واریز شد و البته حواشی آن تا مدت ها ادامه داشت زیرا حساب برخی از افراد واجد شرایط. به هر دلیلی شارژ نشد بر اساس گزارش ها، 32 میلیون نفر یعنی تقریباً نیمی از جمعیت یارانه ای مشمول این یارانه شدند و 100 هزار تومان هدیه گرفتند.

آیا می‌توانیم در 22 فوریه امسال منتظر چیز شگفت‌انگیزی باشیم؟

در روزهای اخیر بار دیگر زمزمه هایی مبنی بر واریز یارانه ویژه 22 بهمن به گوش می رسد. با احتساب سابقه دولت رئیس جمهور در پرداخت این گونه یارانه ها، باید دید آیا دولت امسال به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ای برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه دارد یا خیر؟ تاکنون هیچ اطلاعیه ای از سوی مسئولان مربوطه در این زمینه صورت نگرفته است.

بسیاری از خانوارهای کم درآمد پیگیر اخبار مربوط به هدیه 22 بهمن هستند و امیدوارند اگر دولت در سال 1400 این عیدی را به مردم داد، امسال نیز آن را تکرار کند. البته انتظار می رود تمامی یارانه بگیران مشمول دریافت عیدی باشند.

نکته دیگر در خصوص یارانه 22 بهمن میزان این یارانه است. اگر دولت بخواهد چنین هدیه ای را به حساب اقشار کم درآمد واریز کند، باید دید که مبلغ آن معادل 100 هزار تومان خواهد بود یا با توجه به افزایش تورم در جامعه، میزان کمک از دولت رئیس جمهور نسبت به سال 1400 افزایش می یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.