افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

جزئیات جدید وعده صادق – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 265138
جزئیات جدید وعده صادق – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت شهید محمدهادی حجرهیمی فرمانده مستشاران ایران در سوریه که 23 فروردین بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به شهادت رسید، اظهار داشت: گروهی دیگر از نیروهای ایرانی وارد شده اند. وی افزود: زمانی که طوفان الاقصی شروع شد، همه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت شهید محمدهادی حجرهیمی فرمانده مستشاران ایران در سوریه که 23 فروردین بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به شهادت رسید، اظهار داشت: گروهی دیگر از نیروهای ایرانی وارد شده اند.

وی افزود: زمانی که طوفان الاقصی شروع شد، همه تحلیلگران اصلی نظامی جهان حداکثر زمان ماندن فلسطینی ها برای دو ماه را تحلیل کردند، اما امروز هفت ماه گذشت و زمانی که برادران فلسطینی در اینجا بودند. آنها گفتند که در روزهای اخیر در مورد وضعیت آنها سؤال شده است. امروز با تغییرات محدود، مانند آغاز طوفان الاقصی است. پس از هفت ماه جنگ، تمام قدرت نظامی جهان در یک طرف بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به حاضران گفت: رژیم صهیونیستی را می شناسید، این جنایتکاران خونخوار سال هاست که تمام جوهره نظامی دنیا را دارند. در این نبرد نه تنها رژیم خونخوار صهیونیستی که از همان روزهای اول آمریکا و همه ناتو برای حمایت از این رژیم به میدان آمدند.

سردار قاآنی وی تصریح کرد: کودکان فلسطینی 14 سال است که در محاصره هستند. غزه 14 سال است که در محاصره است. صهیونیست ها روزی شنیدند که فلسطینی ها با شکر چیزی درست می کنند که برای میدان جنگ مفید است و تا مدت ها نگذاشتند شکر وارد غزه شود، اما این بچه ها با این منابع محدود ابزار اصلی جنگی هستند که باعث تحقیر و تحقیر غزه شدند. رژیم صهیونیستی و آمریکا در این هشت ماه تولید خودشان هستند، در این سرزمین در محاصره هستند. حالا همه می خواهند بفهمند مقاومت یعنی چه؟ بشین حساب کن

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات ویژگی های خاص خود را داشت. آب آن این بود که رژیم صهیونیستی و آمریکا با پنهان کاری و علنی نکردن تمام توان خود را در صحنه گذاشتند. ناتو تمام امکانات خود را وارد کرد و تنها 7 تا 8 ناوگان برای توقف حملات به دریای سیاه مستقر شدند.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد: بیش از 200 فروند هواپیما از ابتدای شب تا پایان عملیات در آسمان منطقه بود. متراکم ترین نقطه دنیا از نظر پدافند هوایی همین منطقه ای بود که برادران شما در آن فعالیت می کردند.

سردار قاآنی وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی، آمریکا و کل غرب کوچکتر از آن هستند که بخواهند در خط مقدم جبهه مقاومت باشند. این یک شعار نیست و در عمل هم نشان داده شد و خودشان هم به آن اعتراف می کنند.

وی ادامه داد: در همان عملیات پیمان صادق که یک عملیات مقاومتی بود، جمهوری اسلامی تشخیص داد که زمان ورود است و با اقتدار و قدرت وارد شد و هنوز برای تعیین عمق طوفان زمان نیاز است. و عملیات های صادق، اما وضعیت دشمنان ما بسیار بهتر است. آنها از دوستان ما متوجه شدند که چگونه مورد اصابت قرار گرفته اند و در چه وضعیتی هستند.

فرمانده سپاه قدس از پنهان کاری و عدم اطلاع دشمن خبر داد قسمتی از وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادقانه بر خلاف تمام معادلات موجود، مشخص بود که چه زمانی عملیات انجام می شود، برای رژیم صهیونیستی و آمریکا مشخص شد. همچنین در مواقع لزوم از توان و اقتدار 45 ساله خود استفاده کرد و بدون پنهان کاری و جلوی همه دوربین ها آن را به جهانیان نشان داد.

سردار قاآنی وی خاطرنشان کرد: پیروزی وعده موشکی صدوق و هواپیماهای بدون سرنشین اینطور نیست که آنها به سرزمین های اشغالی رسیده باشند. رازهای زیادی در این عملیات نهفته است که زمان زیادی طول می کشد تا کسی آنها را تجزیه و تحلیل کند.

وی با اشاره به نقش فرمانده معظم کل قوا در اجرای عملیات گفت: چه کسی در دنیا جرات دارد؟ همچنین تصمیم بگیرید این رئیس جمهور آمریکا که برای دفاع از رژیم صهیونیستی تکه تکه شده است، رسماً به اسرائیلی ها اعلام کرد که وارد درگیری نمی شود.

قاآنی وی ادامه داد: بنابراین پیام صادق و جمهوری اسلامی به همه کسانی که در منطقه و فراتر از آن تصمیم گرفتند به آمریکا اعتماد کنند این است که خوب است از عقل سلیم استفاده کنیم. آمریکا می خواهد از هر کسی روی این کره خاکی دفاع کند، فقط از رژیم صهیونیستی دفاع خواهد کرد و حداکثر قدرت دفاعی آمریکا از نقطه، مکان و سرزمین، هنری بود که برای دفاع از رژیم صهیونیستی به کار بردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برخی از سران منطقه که متکی به آمریکا هستند کمی فکر کنند: آیا آمریکا از آنها بیشتر از رژیم صهیونیستی دفاع می کند؟

سردار قاآنی وی تاکید کرد: هر جنایتکاری باید بداند که اعمال و جنایاتش در حسابش نوشته شده است. فکر نکنید آن شب فرانسه و آلمان و انگلیس آمدند و هواپیماها را آوردند و کار تمام شد و او رفت. بله، آن شب تمام شده است، اما حساب شما محل او تنها است

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=265138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.