افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

جزئیات جدید ناپدید شدن یسنا/ اعتراف آدم ربایان

  • کد خبر : 253266
جزئیات جدید ناپدید شدن یسنا/ اعتراف آدم ربایان

آفتاب نیوز: به گزارش پلیس گلستان، سردار محمدسعید فاضل دادگر شنبه شب در تشریح این خبر افزود: علاوه بر تلاش های گروه های مردمی، بسیج و هلال احمر برای یافتن یسنا از بعدازظهر یکشنبه (18 اردیبهشت) و پس از اعلام خبر ناپدید شدن این دختر آغاز شده بود، پلیس با کارآگاهان نخبه خود پیگیر این […]

آفتاب نیوز:

به گزارش پلیس گلستان، سردار محمدسعید فاضل دادگر شنبه شب در تشریح این خبر افزود: علاوه بر تلاش های گروه های مردمی، بسیج و هلال احمر برای یافتن یسنا از بعدازظهر یکشنبه (18 اردیبهشت) و پس از اعلام خبر ناپدید شدن این دختر آغاز شده بود، پلیس با کارآگاهان نخبه خود پیگیر این موضوع بود.

وی به استفاده از بهترین سگ های جست و جوی تهران برای یافتن یسنا اشاره کرد و گفت: از سومین روز ناپدید شدن این دختر، پلیس سرنخ هایی را از کارآگاهان خود مبنی بر ربوده شدن یسنا به دست آورد، اما از نظر نگرانی، جان و سلامتی دختر اش اولویت بندی شده است.

سردار فاضل دادگر ادامه داد: پلیس بیش از 50 نفر را به عنوان مطلع و 3 نفر را به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار داد و به این ترتیب دامنه اشراف اطلاعاتی آنها را افزایش داد و در نهایت یکی از سه متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: پس از پیدا شدن پسر بچه پنجشنبه شب (23 اردیبهشت)، تحقیقات از متهمان اصلی با شدت و جدیت ادامه داشت تا اینکه با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، دو تن از عاملان آدم ربایی، یکی در شهرستان کلاله و دیگری در شهر دیگری دستگیر شدند و در بازجویی های فنی پلیس مخفی شدند و به جرم خود اعتراف کردند.

وی یادآور شد: آدم ربایان پس از اطلاع از حضور در گشت اطلاعات پلیس و باریک بودن منطقه، پسر را به دلیل آگاهی از منطقه برای فرار از چنگال قانون در میدان رها کردند.

سردار فاضل دادگر همچنین گفت: تحقیقات پلیس برای اطلاع از جزئیات بیشتر ماجرای آدم ربایی یسنا ادامه دارد.

«یسنا» دختر انگ زنی روز یکشنبه 18 اردیبهشت ماه جاری ناپدید شد و پس از چند روز جست و جو، روز پنجشنبه 23 اردیبهشت سالم و صحت پیدا شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=253266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.