افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

جزئیات جدید دلیل قتل آینور 3 ساله در الیگودرس

  • کد خبر : 331552
جزئیات جدید دلیل قتل آینور 3 ساله در الیگودرس

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز جزئیات جدیدی از قتل آینور کودک سه ساله یکی از روستاهای این شهرستان را تشریح کرد. به گزارش صبح امروز 27 مردادماه خبر مفقود شدن آی نور دختر بچه 3 ساله روستای ده سفید از توابع حاج درویش الیگودرز منتشر شد که عملیات جستجو با حضور هلال احمر، پلیس راه […]







دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز جزئیات جدیدی از قتل آینور کودک سه ساله یکی از روستاهای این شهرستان را تشریح کرد.



به گزارش صبح امروز 27 مردادماه خبر مفقود شدن آی نور دختر بچه 3 ساله روستای ده سفید از توابع حاج درویش الیگودرز منتشر شد که عملیات جستجو با حضور هلال احمر، پلیس راه بسیج و مردم محلی از زمان مفقود شدن آینور شروع شد و تا شب 28 مرداد ادامه داشت.

پنج تیم تجسس و نجات، یک تیم تخصصی کوهستان، سه قلاده سگ نجات، راکب موتورسیکلت و راکبان آفرود ازنا و الیگودر به مدت 6 روز کل روستای ده سفید را زیر نظر گرفتند اما جست و جو به نتیجه نرسید.

ظهر روز 23 اوت 1403 بود که جسد آینور در چاه فاضلاب روستای ده صفید پیدا شد و قاتل آینور پنج روز پس از پیدا شدن جسد شناسایی شد.

دادستان، بازپرس ویژه و کارآگاهان نیروی انتظامی الیگودر امروز هفتم مردادماه صحنه قتل آینور را بازسازی کردند و تحقیقات پلیسی برای کشف سرنخ هایی از این حادثه ابعاد جدیدی به خود گرفت.

جعفر گودرزی با اشاره به کشف جزئیات جدیدی از قتل آینور گفت: امروز صحنه قتل این کودک سه ساله را در روستای ده سفید با حضور متهمان این پرونده بازسازی کردیم.

وی با بیان اینکه اعترافات زن میانسال قاتل آینور و عروسش در بازجویی های جدید با یکدیگر مغایرت دارد، افزود: در حال بررسی بیشتر ابعاد این پرونده هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز یادآور شد: زن قاتل در بازجویی های اولیه اعتراف کرد که جسد آینور را پس از خفگی به داخل چاه فاضلاب برده است اما از سوی دیگر به پرتاب دمپایی کودک به آن سوی جاده روستا و پیدا کردن آن اعتراف کرد. آنها .

گودرزی با تاکید بر اینکه ابعاد تحقیقات قتل آینور وارد جزئیات جدیدی شده است، تصریح کرد: دو پسر خانواده قاتل نیز در بازجویی های جدید مظنون هستند.

وی با بیان اینکه در بازجویی جدید به کل خانواده همسایه آینور مشکوک شده ایم، تصریح کرد: پزشکی قانونی در حال معاینه جسد این کودک است.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز با بیان اینکه هم اکنون مادرشوهر و عروس همسایه آینور در بازداشت به سر می برند، تصریح کرد: از پسران این خانواده نیز در حال بازجویی هستیم و احتمال دستگیری این افراد وجود دارد.

گودرزی با تاکید بر بازجویی از خانواده همسایه آینور و ادامه تحقیقات، اذعان داشت: ماموران نخبه و بازپرس شعبه دوم الیگودرز در حال بررسی قتل مشکوک این کودک هستند و هنوز انگیزه این قتل مشخص نیست.

منبع: تسنیم




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=331552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.