افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

جزئیات جدید درگذشت مسعود رجوی; او زیر نظر سازمان های اطلاعاتی آمریکا بینایی خود را از دست داده بود و سکته کرده بود!

  • کد خبر : 114486
جزئیات جدید درگذشت مسعود رجوی;  او زیر نظر سازمان های اطلاعاتی آمریکا بینایی خود را از دست داده بود و سکته کرده بود!

آفتاب نیوز: جزئیات جدیدی منتشر شده که نشان می دهد مسعود رجوی در سال 2019 تحت نظارت سازمان های امنیتی آمریکا دچار حمله قلبی شده است. یک منبع امنیتی آگاه جزئیات جدیدی از سرنوشت مسعود رجوی سرکرده این گروه تروریستی منتشر کرده است که نشان می دهد مسعود رجوی 3 سال پیش در سال 2019 […]

آفتاب نیوز:

جزئیات جدیدی منتشر شده که نشان می دهد مسعود رجوی در سال 2019 تحت نظارت سازمان های امنیتی آمریکا دچار حمله قلبی شده است.

یک منبع امنیتی آگاه جزئیات جدیدی از سرنوشت مسعود رجوی سرکرده این گروه تروریستی منتشر کرده است که نشان می دهد مسعود رجوی 3 سال پیش در سال 2019 بر اثر بیماری و سکته قلبی درگذشت.

بر اساس این گزارش، مسعود رجوی پس از حمله آمریکا به عراق در یکی از عملیات های نیروهای آمریکایی از ناحیه پا و صورت به شدت مجروح شد و به همین دلیل از حضور در انظار عمومی خودداری کرد.

پس از مدتی به دلیل وضعیت نامناسبی که به دلیل مخفی شدن در اردن (پس از فرار از عراق) تجربه کرد، تشخیص دیابت و فشار خون برای وی داده شد و ترس از افشای محل نگهداری وی مانع از مداوای وی در مراکز درمانی شد.

با تشدید دیابت، مسعود رجوی نیز بینایی خود را از دست داد و پایش قطع شد.

در اوایل دهه 90 به دنبال تلاش منافقین برای فرار از عراق، حذف آنها از لیست تروریستی آمریکا و وزارت خارجه انگلیس برای انتقال آنها به آلبانی و یکی از شروط آمریکا ضروری بود. دولت ها برای حذف از لیست تروریستی عدم حضور مسعود رجوی در هیچ برنامه ای بود: دیدار، جلسه و حتی انتشار تصویر.

در ادامه، نماینده آمریکا در دیدار محرمانه با سران این گروهک اعلام کرد که مسعود رجوی تحت حمایت دستگاه امنیتی آمریکا است و سابقه منافقین با عدم تعهد به توافقات را شرط اجباری این عقب نشینی دانسته و رسماً اعلام کرد: به آنها گفت که ممکن است تمام روابط سازمان مجاهدین خلق باید از طریق کانال مریم رجوی پیگیری و مدیریت شود.

سران منافقین با توجه به شرایط بسیار بحرانی خود در عراق – یکی از نقشه های آمریکا تقسیم حضور منافقین در چند کشور آسیایی، آفریقایی و اروپایی – شرایط آمریکا را برای حضور متمرکز در یک کشور اروپایی پذیرفتند. و در نهایت موافقت می کنند.

بر اساس این گزارش، مسعود رجوی تا آخرین لحظات زندگی خود (در سال 2019 بر اثر سکته قلبی درگذشت) در منطقه نامعلومی در اختیار و حفاظت نیروهای آمریکایی بود که برخی اسناد محل اختفای وی را آمریکا می دانند. .

عباس شاکری، معروف به دکتر فاضل، روند درمان رجوی را به عنوان پزشک شخصی خود پیگیری می کرد تا اینکه به آمریکا رفت.

شکری متولد خرم آباد و متخصص اورولوژی است که مدتی در بیمارستان شهدای تجریش تهران کار کرد و در سال 65 به عراق گریخت و به گروهک منافقین پیوست. او اکنون با گذرنامه و هویت جعلی به نام ضیاءالدین عبدالرزاق در فرانسه اقامت دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.