افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

جزئیات جدید از قاتل داریوش مهرجویی و همسرش!

  • کد خبر : 102202
جزئیات جدید از قاتل داریوش مهرجویی و همسرش!

به گزارش خبرگزاری‌ها پلیس استان البرز گفت که جسد این کارگردان سینمای ایران ساعتی پیش کشف شده است. خبرگزاری ایسنا به نقل از محمدمهدی عسگرپور، مدیر هیات رئیسه خانه سینما، تایید کرد که آقای مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر «به قتل رسیده اند.» خبرگزاری صداوسیما می‌نویسد که قتل در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد […]

به گزارش خبرگزاری‌ها پلیس استان البرز گفت که جسد این کارگردان سینمای ایران ساعتی پیش کشف شده است.

خبرگزاری ایسنا به نقل از محمدمهدی عسگرپور، مدیر هیات رئیسه خانه سینما، تایید کرد که آقای مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر «به قتل رسیده اند.»

خبرگزاری صداوسیما می‌نویسد که قتل در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه الی ۲۲ شنبه شب روی داده است.

این خبرگزاری نوشت: «در هفته گذشته وحیده محمدی‌فر (نویسنده) و همسر داریوش مهرجویی در صفحه شخصی خود از تهدید شخصی ناشناس با چاقو خبر داده بود.»

داریوش مهرجویی فیلم‌هایی چون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است.

آخرین فیلم او «لامینور» بود که در سال ۱۳۹۸ ساخته شد.

نکته قابل توجه اینکه ساعت ۹:۳۴ شب،‌ نشریه اینترنتی فراز تصاویری را در توییتی منتشر کرده بود و درباره‌‌شان نوشته بود که وحیده محمدی‌فر، همسر داریوش مهرجویی، از ماجرای تهدیدش با چاقو […] و به سرقت رفتن گوشی، “لب تاپ” و دو سنتور با اسم و عکس داریوش مهرجویی و بهرام رادان خبر داد.

قتل داریوش مهرجویی

روزنامه اعتماد هم در اتفاقی قابل توجه مصاحبه‌ای با خانم وحیده محمدی‌فر در شماره همین امروز صبح یکشنبه چاپ کرده است که در آن مطلب تاریخ پست اینستاگرام هفته پیش، ۱۵ مهر، اعلام شده است.

قتل داریوش مهرجویی

نشریه اینترنتی فراز بدون اشاره کردن به قتل وحیده محمدی‌فر و داریوش مهرجویی به فرد تهدیدگر با چاقو ملیتی نسبت داده که در متن پست‌های خانم محمدی‌فر دیده نمی‌شود.

قتل داریوش مهرجویی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=102202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.