افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

جزئیات جدید از انگیزه قاتل فاریاب

  • کد خبر : 210888
جزئیات جدید از انگیزه قاتل فاریاب

قاتل که بهرام نام داشت در آن زمان 12 سال داشت و شاهد قتل خواهرش بود. این موضوع به کینه توزی تبدیل شد و او در روز حادثه پس از مشاجره لفظی به منزل خانواده اش رفت و با کلاشینکف 12 نفر را کشت. آفتاب نیوز: صبح روز شنبه رسانه ها از کشته شدن 12 […]

قاتل که بهرام نام داشت در آن زمان 12 سال داشت و شاهد قتل خواهرش بود. این موضوع به کینه توزی تبدیل شد و او در روز حادثه پس از مشاجره لفظی به منزل خانواده اش رفت و با کلاشینکف 12 نفر را کشت.

آفتاب نیوز:

صبح روز شنبه رسانه ها از کشته شدن 12 نفر از اعضای خانواده خود در فاریاب استان کرمان خبر دادند. ساعاتی پس از انتشار این خبر، رسانه ها نوشتند: قاتل در جریان عملیات دستگیری به قتل رسیده است.

یکی از بستگان این خانواده که در این گزارش نخواست هویتش فاش شود، درباره جزئیات این حادثه می گوید: قاتل 22 ساله و معلم بود که قاتل با خانواده اختلاف داشت و این اختلاف به قبل برمی گردد. نه سال پیش یا ده سال پیش، این قتلی است که در این خانواده رخ داده است.

ماجرا از این قرار بود که پدر خانواده به همراه برادران بزرگتر قاتل، خواهر خودش را که در آن زمان دبیرستان می خواند، کشتند. پدر و برادران دختر پس از اینکه متوجه شدند مقتول با پسری صحبت می کند، او را کشتند. قاتل که بهرام نام داشت در آن زمان 12 سال داشت و شاهد قتل خواهرش بود.

این موضوع به کینه توزی تبدیل شد و او در روز حادثه پس از مشاجره لفظی به منزل خانواده اش رفت و با کلاشینکف 12 نفر را کشت. در جریان این درگیری سه نفر از همسایه ها نیز مجروح شدند که خوشبختانه جان سالم به در بردند. از کشته شدگان 2 نفر پدر و مادر، 3 نفر برادر، 2 نفر خواهر، یکی از کشته شدگان همسر برادر و 4 نفر از کشته شدگان برادرزاده قاتل هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.