افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

جزئیات ثبت نام داوطلبان آزمون ارشد 1404 از فردا

  • کد خبر : 393684
جزئیات ثبت نام داوطلبان آزمون ارشد 1404 از فردا

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1404 در کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و سی امین المپیاد علمی – دانشجویی کشور از فردا یکشنبه 31 مهرماه از طریق درگاه اطلاع رسانی آغاز می شود. سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org به گزارش صبح امروز، ثبت نام آزمون کارشناسی […]







ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1404 در کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و سی امین المپیاد علمی – دانشجویی کشور از فردا یکشنبه 31 مهرماه از طریق درگاه اطلاع رسانی آغاز می شود. سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org



به گزارش صبح امروز، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1404 در کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و سی امین دوره المپیاد علمی – دانشجویی کشور از فردا یکشنبه مهرماه آغاز می شود. 22، از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور به آدرس www.sanjesh .org آغاز و در روز شنبه 28 همین ماه خاتمه می یابد. لذا متقاضیان می توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت نام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام در این آزمون همزمان با شروع ثبت نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود. آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه 2 و 3/12/1403 (2 و 3 اسفند 1403) برگزار می شود.

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1403 پذیرفته شده اند توجه داشته باشند که پذیرفته شدگان دوره های روزانه (آموزش رایگان) آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1403 اعم از ثبت نام در دانشگاه یا مؤسسه پذیرفته شده یا غیر قبولی. ، مجاز به شرکت مجدد هستند. سال 1404 در امتحان ندارند.

این داوطلبان برای شرکت مجدد در آزمون 1405 به بعد باید حتما تا پایان مهلت ثبت نام آزمون از دانشگاه یا موسسه انصراف دهند. همچنین کلیه پذیرفته شدگان دوره روزانه 1402 و قبل از آن که همچنان مشغول به تحصیل هستند برای شرکت مجدد در آزمون 1404 باید تا پایان مهلت ثبت نام آزمون 1404 از دانشگاه یا موسسه قبولی انصراف دهند.

پس از اعلام نتایج نهایی، در صورت قبولی در رشته جدید، این دسته از متقاضیان باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی تحویل دهند.

پذیرفته شدگان دوره های غیر روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 و همچنین دانشجویان شاغل می توانند در دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته (به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برادران) به شرح زیر تحصیل کنند. در سنوات گذشته بدون انصراف از تحصیل و در صورت داشتن سایر شرایط و شرایط ذکر شده. در این دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پیوسته 1404.

پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در رشته جدید، قبولی قبلی آنها باطل می شود و باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی ارائه کنند.

منبع: فرارو




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.