افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

جزئیات توزیع کارت کارشناسی ارشد علوم پزشکی از فردا

  • کد خبر : 274709
جزئیات توزیع کارت کارشناسی ارشد علوم پزشکی از فردا

آفتاب نیوز: باز شدن دروازه ورود به میدان داوطلبان کارشناسی ارشد رشته های پزشکی ساعت 7:30 صبح و 1:30 بعد از ظهر می باشد. آزمون صبح از ساعت 9:00 صبح و بعد از ظهر از ساعت 15:00 شروع می شود. مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد؛ مدت زمان پاسخگویی به سوالات تمامی رشته ها 160 […]

آفتاب نیوز:

باز شدن دروازه ورود به میدان داوطلبان کارشناسی ارشد رشته های پزشکی ساعت 7:30 صبح و 1:30 بعد از ظهر می باشد. آزمون صبح از ساعت 9:00 صبح و بعد از ظهر از ساعت 15:00 شروع می شود.

مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد؛ مدت زمان پاسخگویی به سوالات تمامی رشته ها 160 دقیقه می باشد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه از 15 لغایت 10 خرداد از ساعت 18 صبح تعیین شده است. داوطلبان از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی می توانند کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند. در هر صورت امکان دریافت کارت و ویرایش معدل در محل آزمون وجود ندارد.

داوطلبانی که فاقد کارت ورود به جلسه (کارت ملی یا کارت شناسایی با عکس و ماسک) باشند، اجازه ورود به جلسه آزمون را نخواهند داشت.

مدارک شناسایی غیر از DNI و شناسنامه پذیرفته نمی شوند و از ورود به جلسه آزمون جلوگیری می شود. افرادی که کد رهگیری خود را فراموش کرده اند در صفحه اصلی مرکز سنجش آموزش پزشکی/کارشناسی ارشد/کارشناسی ارشد به قسمت فراموشی کد رهگیری مراجعه کرده و سپس از کد رهگیری برای تکمیل مراحل دریافت کارت استفاده کنند.

افرادی که در زمان توافق شده ثبت نام کرده اند و کد رهگیری را دریافت کرده اند، در صورت عدم موفقیت در دریافت کارت از سامانه، درخواست خود را (کد ملی باید وارد شود) سریعاً در قسمت سامانه پاسخگویی – ارسال درخواست – دسته پشتیبانی ارسال کنند. سایت تا واحد مربوطه بررسی های لازم را انجام دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=274709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.