افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

جزئیات تماس تلفنی وزرای دفاع ایران و سوریه

  • کد خبر : 347843
جزئیات تماس تلفنی وزرای دفاع ایران و سوریه

به گزارش منیبان، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگوی تلفنی با سپهبد علی محمود عباس وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ایجاد امنیت و احترام به تمامیت ارضی سوریه. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به نقاط مشترک دو کشور به ویژه […]


به گزارش منیبان، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگوی تلفنی با سپهبد علی محمود عباس وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ایجاد امنیت و احترام به تمامیت ارضی سوریه.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به نقاط مشترک دو کشور به ویژه حمایت سوریه از محور مقاومت، افزود: توافقات دو کشور از جمله نتایج سفر به تهران باید اجرایی شود. و از این نظر همکاری با سرعت بیشتری گسترش خواهد یافت.

امیر نصیرزاده با اشاره به موضوع غزه و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی گفت: متأسفانه شاهد واکنش مناسب جامعه جهانی به جنایات رژیم صهیونیستی نیستیم و بنابراین همکاری دو کشور باید ادامه داشته باشد و قطعا این همکاری باعث خواهد شد. شکست رژیم صهیونیستی، زیرا این وعده خداوند است که حزب الله بر حزب شیطان که نماد آن رژیم صهیونیستی است، پیروز خواهد شد.

سپهبد علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه با تبریک انتصاب امیر نصیرزاده به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ما به دنبال تداوم روابط با جمهوری اسلامی هستیم. ایران و انشالله در راستای اهداف دو ملت و نیروهای مسلح». دو کشور تلاش بیشتری خواهند کرد.

وزیر دفاع سوریه با اشاره به تلاش جمهوری اسلامی ایران و همه کشورهای عضو محور مقاومت در قبال سوریه و امنیت سوریه گفت: ما در کنار شما و در یک جبهه هستیم که امنیت دو کشور کشور ها هم همینطور است چرا که برادران محور مقاومت در یک کشتی با رژیم اشغالگر مبارزه می کنند که در سایه انفعال سازمان های بین المللی و جهل آنها جنایات بسیاری علیه بشریت در غزه، سوریه و یمن مرتکب شده است. جنایات رژیم صهیونیستی

سپهبد «علی محمود عباس» بر همکاری بیشتر دو کشور تاکید کرد و گفت: امیدوارم این همکاری ها و توافقات را توسعه دهیم. به نظر من راه دیگری نداریم و باید این راه را برای مقابله با نیروهای شیطان ادامه دهیم.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.