افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

جزئیات برگزاری نمایشگاه بهاره در تهران اعلام شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 222896
جزئیات برگزاری نمایشگاه بهاره در تهران اعلام شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر ، بر اساس اعلام اتاق اصناف تهران، نمایشگاه بهاره و ضیافت رمضان با حمایت اتاق اصناف و اتحادیه های تهران و مشارکت اتحادیه ها در شش نقطه شهر تهران برگزار می شود. جامعه اصناف پایتخت. این جشنواره با هدف تامین کالاهای مورد نیاز خانواده ها در تهران و با هدف کمک […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، بر اساس اعلام اتاق اصناف تهران، نمایشگاه بهاره و ضیافت رمضان با حمایت اتاق اصناف و اتحادیه های تهران و مشارکت اتحادیه ها در شش نقطه شهر تهران برگزار می شود. جامعه اصناف پایتخت.

این جشنواره با هدف تامین کالاهای مورد نیاز خانواده ها در تهران و با هدف کمک به حفظ قدرت خرید قشر ضعیف جامعه و جبران بخشی از افزایش قیمت ها برگزار می شود.

همچنین در نمایشگاه بهاره تهران و جشنواره رمضان اقلامی مانند پوشاک، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم خانگی کوچک و وسایل آشپزخانه و همچنین انواع خواربار و مواد غذایی از جمله محصولات اساسی مانند برنج، روغن، شکر و شکر، گوشت و مرغ توسط بازار تنظیم می شود.

بنابراین گزارش، بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار، نمایشگاه و جشنواره بهاره در پنج نقطه پایتخت از 24 اسفندماه کار خود را آغاز و تا 4 اسفندماه ادامه خواهد داشت. ساعت کار نمایشگاه از ساعت 15 الی 22 خواهد بود.

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان تهران، نمایشگاه های بهاره تهران در پارک ارم، فرهنگسرای اشراق، مصلی امام خمینی(ره)، سالن مجموعه حجاب، پارک ولایت و مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار می شود.

عرضه کالا از شش مجموعه اعلام شده زیر نظر اتاق اصناف و اصناف بوده و اقلام با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می شود. اما سایر نمایشگاه هایی که ممکن است در تهران برگزار شود مورد تایید قرار نگرفته و اصناف تهران کنترلی بر کیفیت و قیمت آن ندارند.

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه این نمایشگاه فردا چهارشنبه 25 اسفندماه با حضور مقامات دولتی و بازرگانی برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.