افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

جزئیات باورنکردنی از شکنجه 40 نفر در خانه فرار

  • کد خبر : 408467
جزئیات باورنکردنی از شکنجه 40 نفر در خانه فرار

صاحب خانه فرار (وحشت) در ایالت تنسی آمریکا به جرم شکنجه افرادی که برای تفریح ​​به آنجا رفته بودند به دادگاه احضار شد. به گزارش اسمارتک نیوز، صاحب خانه ای از فرار (وحشت) در ایالت تنسی آمریکا به جرم شکنجه افرادی که برای تفریح ​​به آنجا رفته بودند به دادگاه احضار شد. به گزارش ایندیپندنت، […]







صاحب خانه فرار (وحشت) در ایالت تنسی آمریکا به جرم شکنجه افرادی که برای تفریح ​​به آنجا رفته بودند به دادگاه احضار شد.



به گزارش اسمارتک نیوز، صاحب خانه ای از فرار (وحشت) در ایالت تنسی آمریکا به جرم شکنجه افرادی که برای تفریح ​​به آنجا رفته بودند به دادگاه احضار شد.

به گزارش ایندیپندنت، خانه ترسناک تنسی که از سال 2017 در سامرتاون تنسی فعالیت می کند، اکنون با شکایات زیادی روبرو شده است. 40 نفر که برای تفریح ​​به این خانه رفته بودند مورد ضرب و شتم، شلاق، برق گرفتگی، حبس در جعبه و نزدیک به مرگ قرار گرفتند. مک کی، مالک، به پلیس تنسی شکایت کرده است.

بسیاری از افرادی که از صاحب این خانه شکایت کرده اند به پلیس گفتند که قرار بود در این خانه همه چیز سرگرم کننده باشد اما با خشونت و رفتار غیرانسانی مواجه شدیم. حتی برخی از شاکیان بر اثر شلاق و اصابت جراحات مختلفی متحمل شده بودند.

بدین ترتیب راس (صاحب خانه وحشت) به اداره پلیس احضار شد اما در دفاع از خود گفت: هر فردی که برای بازی در این خانه می آید رضایت نامه ای 40 صفحه ای را امضا می کند که در صورت انجام اقداماتی مانند ، “دندان کشیدن، شکستن انگشت یا تراشیدن موهای سر” اتفاق افتاده است، شکایت نکنید و همه این عواقب را بپذیرید.

وی ادامه داد: ما اختیار انصراف را به مشتری نمی دهیم و حتی کلمه کلیدی را برای نجات خود نمی دهیم و این دلیل آبروی ماست. او را از بازی حذف خواهیم کرد.

با شکایت شاکیان، مقامات قضایی نیز وارد پرونده شدند و دادستانی تنسی دستور رسیدگی به این مکان را صادر کرد. همچنین در پی انتشار تصاویری از شکنجه مددجویان در این خانه فراری، کمپینی برای توقف عملیات آن در تنسی راه اندازی شده است که ده ها هزار نفر از آن حمایت کرده اند.

بررسی ها نشان می دهد تابستان گذشته صاحب این خانه به اتهام قتل و تجاوز به دختر جوانی مورد بازجویی قرار گرفته است.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.