افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

جریمه های پرسپولیس و 3 باشگاه لیگ برتری – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 365269
جریمه های پرسپولیس و 3 باشگاه لیگ برتری – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

کمیته وضعیت بازیکن رای خود را در مورد چندین مورد به صندوق انداخت. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است: * در پی شکایت علی تاج الدین از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت 300 میلیون ریال بابت اصل دعوا و 11.55 میلیون ریال بابت هزینه های حقوقی از خواهان […]

کمیته وضعیت بازیکن رای خود را در مورد چندین مورد به صندوق انداخت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

* در پی شکایت علی تاج الدین از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت 300 میلیون ریال بابت اصل دعوا و 11.55 میلیون ریال بابت هزینه های حقوقی از خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت میلاد زارین از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت 500 میلیون ریال بابت دعوی اصلی و 19250 هزار ریال بابت هزینه دادرسی از خواهان محکوم شد. همچنین کمیته تعیین وضعیت نیز ادعای 2.5 میلیارد ریالی را رد کرد.

* با توجه به شکایت محسن قربانی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت 900 میلیون ریال بابت دعوی اصلی و 34 هزار و 650 هزار ریال بابت هزینه دادرسی از خواهان محکوم شد. همچنین کمیته تعیین وضعیت با صدور قرار رد ادعای خواهان به مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال.

* در پی شکایت رحیم مهدوی زهیوی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت هفت میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل دعوی و مبلغ 280 میلیون و 640 هزار و 560 ریال بابت هزینه دادرسی از خواهان محکوم شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)