افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

جریمه سنگین رضا درویش به فاصله دو هفته! / مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر نقره داغ شد

  • کد خبر : 412456
جریمه سنگین رضا درویش به فاصله دو هفته! / مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر نقره داغ شد

به گزارش رکنا، پس از شکایت باشگاه استقلال و همچنین هیئت فوتبال گیلان مبنی بر این مصاحبه جنجالی رضا درویش و با اشاره به لهجه مدیرعامل استقلال. سامی فرشید کمیته اخلاق حکم مدیرعاملی پرسپولیس را صادر کرد. درویش در برنامه تاپ فوتبال فرشید سمیعی را خطاب قرار داد و وقتی با مدیرعامل استقلال مشاجره شدیدی […]

به گزارش رکنا، پس از شکایت باشگاه استقلال و همچنین هیئت فوتبال گیلان مبنی بر این مصاحبه جنجالی رضا درویش و با اشاره به لهجه مدیرعامل استقلال. سامی فرشید کمیته اخلاق حکم مدیرعاملی پرسپولیس را صادر کرد.

درویش در برنامه تاپ فوتبال فرشید سمیعی را خطاب قرار داد و وقتی با مدیرعامل استقلال مشاجره شدیدی به وجود آمد، گفت باید لهجه خود را اصلاح کند. البته درویش بعداً اعلام کرد که به محتوای صحبت های سامی اشاره می کند، اما به هر حال کمیته اخلاق به این موضوع ورود کرده و رأی خود را صادر کرده است.

این در حالی است که جریمه رضا درویش از نظر مالی دو میلیارد تومان خواهد بود که شاید بالاترین جریمه ممکن برای مربیان پرسپولیس در لیگ برتر باشد.

وی همچنین شش ماه محروم شده و در صورت محکومیت مجدد از سوی کمیته اخلاق، این جریمه نیز اعمال خواهد شد.

جالب اینکه دو هفته پیش درویش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو میلیارد تومبی جریمه شد و ادامه فعالیت او منوط به پرداخت این مبلغ شد. کمیته انضباطی این حکم را به دلیل مصاحبه تند درویش پس از دیدار چادرملو و رای بیرانوند صادر کرد.

باشگاه پرسپولیس هنوز نسبت به تصمیم عجیب کمیته اخلاق واکنشی نشان نداده است اما احتمالا حکم را به کمیته استیناف خواهد برد.

درویش در حالی چهار میلیارد تومان جریمه شده است که مجموع حقوق و دستمزدهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس در سه سال اخیر احتمالا کمتر از این مبلغ بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.