افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

جریمه روزانه 800 خودرو در خیابانی در تهران

  • کد خبر : 127483
جریمه روزانه 800 خودرو در خیابانی در تهران

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت: روزانه حدود 800 جریمه در محدوده خیابان سیمای ایران بابت تخلفاتی مانند توقف غیرمجاز دوبله و ایست زیر علامت توسط تیم های گشت راهنمایی و رانندگی منطقه دوم پلیس راهور تهران بزرگ صادر می شود. رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت از رصد […]



رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت: روزانه حدود 800 جریمه در محدوده خیابان سیمای ایران بابت تخلفاتی مانند توقف غیرمجاز دوبله و ایست زیر علامت توسط تیم های گشت راهنمایی و رانندگی منطقه دوم پلیس راهور تهران بزرگ صادر می شود.






جریمه روزانه 800 خودرو در خیابانی در تهران


رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت از رصد خیابان سیمای ایران توسط تیم های گشتی پلیس راهور خبر داد. سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در گفتگو با خبرنگاران به تحلیل موضوع «تردد در خیابان سیمای ایران در محله شهرک غرب» پرداخت و اظهار داشت: با توجه به وجود ساختمان های دوقلو وزارت راه و شهرسازی. سلامت و چندین مرکز خرید، باشگاه های ورزشی، بیمارستان لاله و دانشگاه آزاد، علاوه بر تردد 24 ساعته بیماران و کادر درمانی و همچنین تردد کارکنان و دانشجویان دانشگاه، شاهد تردد روزانه کارکنان و مراجعه کنندگان نیز هستیم. به مراکز فوق الذکر.

وی با بیان اینکه تنها در این محدوده اکیپ های گشت ناحیه دو پلیس راهور تهران بزرگ روزانه حدود 800 جریمه برای تخلفاتی از قبیل توقف غیرمجاز دوبل و ایست زیر سیگنال صادر می کنند، گفت: وی بیان کرد: از سوی دیگر تقاضا برای پارکینگ (کانتینر و کانتینر) با ظرفیت این تقاطع خوشنام و پرتردد همخوانی ندارد و در این مکان ضعف حمل و نقل عمومی به وضوح دیده می شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت خاطرنشان کرد: علیرغم مکاتبات پلیس با سازمان های فعال در این حوزه، نسبت به تخصیص جای پارک خودروها، بازدیدکنندگان و پلیس راهنمایی و رانندگی مطابق ذات خود اقدام خاصی انجام نداده است. ماموریت، اجرای قانون و جابجایی خودروهای متخلفان پارک شده است.

لازم به ذکر است بینندگان خبرگزاری فارس با انتشار کمپین هایی با عناوین «شکایت از ترافیک سنگین خیابان سیمای ایران شهرک غرب» و «انتقاد از پارکینگ در خیابان سیمای ایران» از مسئولان خواستند تا وضعیت را رصد کنند. این مسائل




۰