افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

جراحت کوروم صدمه می زند، اما میشیگان برای زنده ماندن از آن ساخته شده است

  • کد خبر : 1494
جراحت کوروم صدمه می زند، اما میشیگان برای زنده ماندن از آن ساخته شده است

ولورینز بیشتر به دونوان ادواردز تکیه خواهد کرد که در برابر ایالت اوهایو شکست خورد. روز پنجشنبه اخبار منتشر شدمیشیگانبر اساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود که بلیک کوروم، ستاره دونده، تحت عمل جراحی زانو قرار گیرد و باقی‌مانده فصل را از دست بدهد – به این معنی که او برای بازی روز شنبه قهرمانی ده بزرگ […]



ولورینز بیشتر به دونوان ادواردز تکیه خواهد کرد که در برابر ایالت اوهایو شکست خورد.

روز پنجشنبه اخبار منتشر شدمیشیگانبر اساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود که بلیک کوروم، ستاره دونده، تحت عمل جراحی زانو قرار گیرد و باقی‌مانده فصل را از دست بدهد – به این معنی که او برای بازی روز شنبه قهرمانی ده بزرگ و اگر ولورینز شماره 2 به آنجا برسد، پلی‌آف فوتبال کالج را از دست خواهد داد.

این مصدومیت برای یکی از هیجان‌انگیزترین داستان‌های این فصل در فوتبال دانشگاهی و موتور کلیدی در روند بدون شکست فعلی میشیگان، عمیقاً تأسف‌آور است. کوروم در 19 نوامبر صدمه دیدایلینویبازی و تلاش کرد تا در شنبه گذشته از آن دفاع کندایالت اوهایوبازی، اما به وضوح مانع شد. پس از تنها دو بار حمل، او مقابل باکی ها برنگشت. کوروم فصل را با سرعت 1463 یارد و 18 تاچ داون (همچنین با دریافت TD) و میانگین 5.9 یارد در هر حمل به پایان رساند.

در مورد اینکه میشیگان از اینجا به کجا می رود، این چیزی نیست که شانس آن را در یک ده بزرگ یا قهرمانی ملی کاهش دهد. میشیگان حمله خود را بر روی یک هیولای دو سر در حال چرخش به عقب ساخته است، تا حدی برای محافظت در برابر سناریویی مانند این که واقعاً به آن آسیب می رساند. سال گذشته، کوروم دانش‌آموز حسن هاسکینز بود و این سیستم به هر دو اجازه می‌داد تا سرحال بمانند. امسال، دونوان ادواردز نقش دانش آموز کوروم را بازی کرده است. اگر ولورینز در پلی آف حضور داشته باشند، ادواردز از ناحیه دست خود آسیب دیدگی دارد تا در شب سال نو بهبود یابد، اما او قبلاً نشان داده است که از پس این درد بر می آید، همانطور که در بازی مقابل ایالت اوهایو انجام داد. مطمئناً در آن زمان مانعی برای او نشد، زیرا او 22 بار نامه را به طول 216 یارد حمل کرد، از جمله شکستن دویدن های انفجاری که کمک زیادی به میشیگان برای پیروزی در بازی کرد.

ولورینز واقعاً در حفاظت از پاس نیاز چندانی به پشتیبان‌های خود ندارند، اما اگر می‌خواهند تا حدودی به رویکرد بک‌فیلد کمیته ادامه دهند، انتظار داشته باشید که CJ Stokes، دانشجوی سال اول (273 یارد سریع، یک TD در فصل) بازی‌های بیشتری داشته باشد. آینده. آن را نیز ممکن به این معناست که میشیگان کمی بیشتر به سمت بازی انفجاری بازی-اکشن پاس خود متمایل می‌شود، با توجه به مهارت کوارتربک جی‌جی مک‌کارتی در برد مسابقه‌ای لرزه‌ای.

تا آنجایی که Corum’s Heisman چشم انداز دارد، کاملاً واضح است کهUSCQB Caleb Williams در حال حاضر یک دست بر این جایزه است و احتمالا آن را در بازی قهرمانی Pac-12 در روز جمعه تضمین خواهد کرد. اما پیش نویس 2023 داستان دیگری است. کوروم باید به ارزیاب‌های NFL ثابت کند که در طول این فرآیند سالم است، و آن‌ها روند بهبودی او را دنبال می‌کنند و اینکه چگونه آسیب زانو ممکن است بر انفجار و سرعت او تأثیر بگذارد. اگر تا زمانی که ترکیب NFL آماده شود، یک داستان فرعی برای روند ایندیاناپولیس خواهد بود. او جزء پنج نفر اول اجماع نیست که در بسیاری از هیئت‌های پیش‌نویس شرکت می‌کنند، اما او خیلی پایین‌تر از این لیست نیست.

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

پیش بینی هر بازی قهرمانی کنفرانس
پرچم‌های قرمز گذشته هیو فریز دوباره در کانون توجه قرار گرفت
• رز کاسه به رضایت در گسترش پلی آف



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.