افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

جذب پزشک متخصص شاهرود/ برخورد جدی با پدیده زیرزمینی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 360982
جذب پزشک متخصص شاهرود/ برخورد جدی با پدیده زیرزمینی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

ایاد بهادری منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رضایت کارکنان یکی از مهمترین اهداف ما در دوره مدیریت جدید بوده است، تاکید کرد: احساس ما این است که اگر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود رضایت کارکنان را در نظر بگیرد این نیز عاملی خواهد بود. برای ارج نهادن به مشتریانمان امکان پذیر خواهد […]

ایاد بهادری منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رضایت کارکنان یکی از مهمترین اهداف ما در دوره مدیریت جدید بوده است، تاکید کرد: احساس ما این است که اگر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود رضایت کارکنان را در نظر بگیرد این نیز عاملی خواهد بود. برای ارج نهادن به مشتریانمان امکان پذیر خواهد بود و یک نوع تسکین خیالی را نیز برای کادر پزشکی فراهم خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اضافه کاری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به روز شده است افزود: از نظر کارایی من می بینم امروز اقدامات خوبی در دانشگاه انجام شده و مطالبات کادر درمانی از 13 تا 14 ماه تاخیر فعلی به چهار ماه کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود توانایی پرداخت به موقع را کارآمد می داند من می بینم البته اینطور نیست چرا که دانشگاه باید از بیمه هم پول دریافت کند که بیشتر معطلی است، تاکید کرد: با وجود همه این مسائل همه مطالبات ما به روز پرداخت شده است و علاوه بر مسائلی که اضافه شده است مازاد بر ترمیم حقوق بلافاصله به روز شده و در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مشکلی در این زمینه ها نداریم.

بهادری منفرد با اشاره به کمبود نیرو گفت: جایی که احساس می کنیم کمبود داریم تامین می کنیم اما در نهایت چارت سازمانی داریم و نمی توانیم تخلف کنیم و از طرفی شاهرود جزو دانشگاه های علوم پزشکی است که مطابق با شرایط چارت سازمانی ” یو با تعداد نیروهای موجود یو تقریباً همین طور است و این موضوع در دانشگاه ها به ندرت دیده می شود، اما به هر حال کار ارائه خدمات در حوزه درمان کاری طاقت فرسا است.

وی با بیان اینکه اگر در جاهایی که کمبود نیرو یا پرسنل وجود داشته باشد راه حلی داشته باشیم قطعا جابجایی انجام می دهیم، تصریح کرد: به موارد غیراخلاقی مانند زیر میزی نیز در حدی که برخورد شده است برخورد کرده ایم. در بیمارستان های وابسته به دانشگاه ما آن را نداریم و معاونت دانشگاه هم کاملاً آن را می شناسد.

مدیر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تذکرات به برخی از پزشکان متخلف خبر داد و گفت: تعداد این پزشکان بسیار اندک است اما به همین تعداد در حال درمان است و از سوی دیگر اقداماتی را برای جذب پزشکان جدید انجام داده ایم. نیروهای متخصص با توجه به زمان .

بهادری با بیان اینکه زمان خاصی برای جذب نیروی متخصص در نظر گرفته شده است، افزود: از نیمه شهریور ماه تا اواسط مهرماه زمان جذب نیروی متخصص است و تعدادی نیروی متخصص در این زمینه جذب می کنیم و در آبان ماه نیز نیروهای فوق تخصصی جذب می کنیم. . استخدام شوند تا بتوانیم بهترین خدمات را برای ارائه به مردم ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه برای جذب متخصص و متخصص پیگیری کرده ایم و وزارت بهداشت نیز توجه ویژه ای دارد من به دانشگاه و امیدواریم کمبودها برطرف شود، افزود: با جذب این متخصصان و فوق تخصص ها که تعدادشان زیاد است بخشی از مشکلات ما برطرف می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=360982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.