افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

جذب و رشد سرمایه گذاری در بخش راه آهن ضروری است

  • کد خبر : 379918
جذب و رشد سرمایه گذاری در بخش راه آهن ضروری است

به گزارش بازار، وی با حضور جبارعلی زکری مدیر کل راه آهن شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و یارانش و همچنین درگذشت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت. در معدن طبس و دو همکار راه آهن در حادثه هرمزگان اظهار داشت: تصمیم راه آهن در این دوره مورد استفاده نخبگان، پیشکسوتان و […]

به گزارش بازار، وی با حضور جبارعلی زکری مدیر کل راه آهن شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و یارانش و همچنین درگذشت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت. در معدن طبس و دو همکار راه آهن در حادثه هرمزگان اظهار داشت: تصمیم راه آهن در این دوره مورد استفاده نخبگان، پیشکسوتان و تمامی مدیران از گذشته تا به امروز خواهد بود.

زکری افزود: تمرکز اصلی ما تعامل با ذینفعان و تکریم مشتریان در حوزه ریلی خواهد بود. زیرا موفقیت راه آهن در گرو موفقیت ذی نفعان خواهد بود و اگر با هم همکاری کنیم به همه برنامه های خود می رسیم. ما عقب هستیم و با همت جمعی می توان این مشکل را حل کرد.

وی با تاکید بر اینکه ویترین راه آهن بخش مسافری آن است، گفت: رسالت ما در راه آهن جلب رضایت حداکثری مردم است. درست است که اقتصاد راه آهن از حمل و نقل کالا ناشی می شود. اما در عین حال ما باید بخش مسافر را نیز بهبود دهیم.

زکاری با اشاره به اهمیت تعامل مدیران راه آهن مناطق با مسئولان و سایر نهادها در استان های کشور، تصریح کرد: مدیران مناطق ویترین راه آهن در استان های مختلف هستند و به همین دلیل مدیران باید چهره خادم راه آهن را بهتر نشان دهند. دیگران

مدیرکل راه آهن امید آفرینی را در تمامی ادارات راه آهن برشمرد و گفت: باید برای بهبود معیشت کارکنان از جمله نهضت مسکن سراسری به وضعیت کارمندان رسیدگی شود چرا که تمامی دستگاه های اجرایی اختیار رفع مشکل مسکن را دریافت کرده اند. مشکل کارمندانش

زکری با اشاره به ظرفیت تولید کشور گفت: قطعا از ظرفیت تولید برای بهبود شرایط راه آهن و کارکنان استفاده خواهیم کرد و هم اکنون سال اول برنامه هفتم توسعه را پشت سر می گذاریم. برای این منظور باید پروژه های منطقه ای و ستادی برای تحقق و دستیابی به اهداف برنامه تدوین شود.

وی تاکید کرد: ارزیابی مدیران منطقه بر اساس موفقیتی که در رسیدن به برنامه داشته اند انجام می شود.

مدیرکل راه آهن با تاکید بر لزوم وصول مطالبات با تلاش مضاعف مدیران مناطق و ستادی، وظایف راه آهن را زیاد دانست و گفت: در حال حاضر آمار مطالبات وجود دارد که بخشی از آن باید از طریق مدیران ارشد انجام شود. و بخش دیگر از طریق مدیران.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.