افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

جذب قطعی 25 سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر در مدت 5 ماه

  • کد خبر : 325598
جذب قطعی 25 سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر در مدت 5 ماه

به گزارش بازار، از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، «حسین یداللهی» در جلسه بحث و تبادل نظر درباره بررسی قراردادهای سرمایه گذاری در بنادر کشور تاکید کرد: روند بررسی مفاد قراردادهای سرمایه گذاری با توجه به شرایط اقتصادی کشور در سال‌های اخیر و پیش‌بینی مدل‌های مختلف مالی در قراردادهای منعقد شده به طور مستمر […]

به گزارش بازار، از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، «حسین یداللهی» در جلسه بحث و تبادل نظر درباره بررسی قراردادهای سرمایه گذاری در بنادر کشور تاکید کرد: روند بررسی مفاد قراردادهای سرمایه گذاری با توجه به شرایط اقتصادی کشور در سال‌های اخیر و پیش‌بینی مدل‌های مختلف مالی در قراردادهای منعقد شده به طور مستمر در تهران و بنادر در حال اجراست.

وی گفت: افزایش هزینه ها به ویژه افزایش هزینه های جاری و تغییرات نرخ ارز، بررسی، اصلاح و بازطراحی مفاد قراردادهای سرمایه گذاری در بنادر را ضروری و الزامی کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بندر و دریانوردی با اشاره به اتخاذ ساختار و سازوکار مناسب در فرآیند بررسی و توجه به ابعاد مهندسی و قانونی در بازطراحی قراردادهای سرمایه گذاری، خاطرنشان کرد: در رویکرد ویژه، کلیه قراردادهای سرمایه گذاری به صورت موردی بررسی می شود و هر پروژه در قالب کارگروه جداگانه بررسی می شود.

یداللهی گفت: کارگروه های مربوط به بررسی قراردادهای سیلو در بنادر شمال از چهار ماه گذشته تشکیل و فعال شده اند و تا دو ماه آینده نتایج آنها اعلام می شود.

32 قرارداد سرمایه گذاری قبل از پایان سال بررسی و اصلاح می شود

مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بررسی قراردادهای سرمایه گذاری در بنادر هر سه سال یکبار انجام می شود، تاکید کرد: تا پایان امسال 32 قرارداد سرمایه گذاری بررسی و اصلاح می شود.

یداللهی در خصوص قراردادهای سرمایه گذاری امضا شده و در حال انجام در بنادر تجاری کشور گفت: با توجه به زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در سازمان، طی پنج ماه گذشته امسال بیش از 25 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با مدل مالی مشخص جذب شده است. و تحویل و دگرگونی اراضی آنها نیز اتفاق افتاده است، چنانکه تاکنون در سازمان بنادر و دریانوردی اتفاق نیفتاده است.

آنها قصد دارند 43 سرمایه گذاری داخلی و خارجی را در بنادر جذب کنند

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و آیین نامه منعقد شده، طی ماه های آینده 43 میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی و خارجی در بنادر کشور جذب و استفاده می شود.

به گفته این مقام مسئول، با این میزان سرمایه گذاری در بنادر تجاری کشور، بیش از یک میلیون و 300 هزار تن ظرفیت به توانمندی های پشتیبانی بنادر اضافه می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=325598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.