افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

جذاب ترین مدل های کفگیر ملاقه ای / مثل یک دوست دختر جدید زیبا هستند و مثل کوزت کار می کنند.

  • کد خبر : 235644
جذاب ترین مدل های کفگیر ملاقه ای / مثل یک دوست دختر جدید زیبا هستند و مثل کوزت کار می کنند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- نه تنها سرسرا و پذیرایی در هر خانه ای اهمیت دارد و نیاز به زیباسازی دارد، بلکه آشپزخانه نیز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و می تواند در هر خانه ای چه از نظر کاربردی و چه از نظر زیبایی تاثیر بسزایی داشته […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- نه تنها سرسرا و پذیرایی در هر خانه ای اهمیت دارد و نیاز به زیباسازی دارد، بلکه آشپزخانه نیز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و می تواند در هر خانه ای چه از نظر کاربردی و چه از نظر زیبایی تاثیر بسزایی داشته باشد. می توانیم آشپزخانه را قلب هر خانه ای بنامیم زیرا به همان اندازه موثر و کاربردی است. البته آشپزخانه را باید با وسایل باکیفیت استفاده کرد زیرا حاوی وسایل بسیار مورد نیاز است.

از طرفی این لوازم ضروری و در عین حال فوق العاده کاربردی باید زیبایی خاص خود را برای زیباسازی محیط داشته باشند. بدون شک همه ما وقتی بعد از تخریب هال و پذیرایی وارد خانه ای می شویم، نگاهمان به آشپزخانه آن خانه می افتد، پس هر چیزی باید ظاهر مناسب و زیبای خود را داشته باشد.

یک سری وسایل وجود دارد که هر از گاهی می توان از آنها استفاده کرد و وسایل زیادی در این فضا وجود دارد که باید در دسترس خانم ها باشد زیرا بسیار ضروری هستند. مثل ملاقه. اما همانطور که گفتیم در آشپزخانه همه چیز باید زیبا باشد و حتی جای ملاقه هم باید زیبا باشد. میپرسی یعنی چی؟ یعنی در زیر مثال می زنیم و با انواع کفگیر قاشقی مفید و زیبا آشنا می شویم.

ملاقه استیل

یکی از بهترین و کاربردی ترین مواد برای این سبک از سرویس استیل است که در بین خانم های خانه دار طرفداران زیادی دارد. این ماده می تواند دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد و بیش از سایر مواد موجود در بازار مورد توجه قرار می گیرد. زیرا مواد فولادی در واقع فولاد ضد زنگ است که می تواند مقاومت خوبی در برابر حرارت داشته باشد. پس استفاده از محصولات باکیفیت و سبک را برای ملاقه و کفگیر آشپزخانه فراموش نکنید.

انواع کفگیر قاشقی

این بار یک کاردک چوبی بخرید.

چوب همه جا هست زیبا و فوق العاده کاربردی. ویژگی این است که جنس چوب قدیمی تر از فولاد است، از قدیم الایام اکثر خانواده های ندیمه از کفگیر و ملاقه چوبی استفاده می کردند، بنابراین می توان گفت که این ماده امتحان خود را پس داده است و به همین دلیل، یکی از پیشنهادات جسورانه ما برای شما این است. این سبک کفگیر ملاقه ای اگر برای نظافت ملاقه مشکلی ندارید و البته چوبی هستند حتما بخرید. در غیر این صورت سراغ چوب نروید.

انواع کفگیر قاشقی

ملاقه مسی واقعا زیباست.

مواد مس به طور گسترده ای در آشپزخانه استفاده می شود. سرویس کفگیر و ملاقه مسی از جمله لوازم آشپزخانه ای هستند که معمولا قیمت نسبتا بالایی دارند. البته این نکته را فراموش نکنید، فلز مس برای سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که این سبک را دوست دارید، می توانید به جای ملاقه، ملاقه مسی بخرید.

انواع کفگیر قاشقی

مواد پلاستیکی

پلاستیک را می توان بی کیفیت دانست اما اگر درجه یک و مرغوب باشد می تواند گزینه بسیار مفید و خوبی برای خانم های خانه دار باشد. هنگام خرید حتما توجه داشته باشید که کفگیر ملاقه با غذا کار می کند و گرمای محیط و غذا نمی تواند به کف کننده ملاقه آسیب برساند. زیرا باعث آسیب و ایجاد بوی بد خواهد شد.

انواع کفگیر قاشقی

ملاقه سیلیکونی

مواد سیلیکونی انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و از آنجایی که به ظروف چدنی یا تفلون آسیب نمی رسانند، مورد پسند بسیاری از خانم ها قرار می گیرند. پس پیشنهاد می کنیم اگر به ظروف خود علاقه زیادی دارید از مواد سیلیکونی ملاقه و قاشق غافل نشوید.

انواع کفگیر قاشقی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=235644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.