افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

جذاب ترین طرح های لاک ناخن مات با رنگی زیبا/کمی جذاب اما بسیار مجلل

  • کد خبر : 195084
جذاب ترین طرح های لاک ناخن مات با رنگی زیبا/کمی جذاب اما بسیار مجلل

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- هر وقت زیبایی یک خانم به میان می آید یکی از مواردی که همه به آن فکر می کنند لاک ناخن است. درست است که لاک ناخن گران است، اما چیزی که مشخص است این است که قطعا می تواند تاثیر زیادی در ظاهر هر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- هر وقت زیبایی یک خانم به میان می آید یکی از مواردی که همه به آن فکر می کنند لاک ناخن است. درست است که لاک ناخن گران است، اما چیزی که مشخص است این است که قطعا می تواند تاثیر زیادی در ظاهر هر خانمی داشته باشد و تاثیر آن به گونه ای است که اگر بهترین رنگ را با مناسب ترین طرف پیدا کنید، زیبایی است. ظاهر شما از اینجا به آنجا می رود، به همین ترتیب، اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید، هر چیزی که انتخاب کرده اید مانند لباس، اکسسوری، کیف و کفش، شرم آور است! بله، به همین راحتی! چون یک خانم باید با توجه به رنگ پوست و البته مدل ناخن ها و مدل انگشتانش رنگ لاک خود را انتخاب کند و اگر قرار باشد هر چه می خواهد بپوشد سنگ روی سنگ نمانده و شاید نتیجه یکسان خواهد بود

یکی از مدل های لاک که بسیار مد شده و در سال های اخیر رایج شده است، لاک مات است که همانطور که از نامش مشخص است، لاک معمولی نیست و هیچ براقی ندارد. در این مقاله قصد داریم با این جذابیت خاص آشنا شویم. اگر شما هم لاک مات می خواهید، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

چرا لاک مات برای خانم ها جذاب است؟

همانطور که از نام این لاک پیداست، بدون براق بوده و به جای براق شدن ناخن، سطح آن را به زیبایی مات می کند. در واقع اثر و ظاهری که لاک مات روی ناخن ایجاد می کند، آن را به خودی خود تبدیل به یک ترند مانیکور کرده است. اگر مدل های لاک های لحظه ای را دنبال کنید حتما متوجه خواهید شد که چقدر از این سبک لاک استفاده شده است.

لاک ناخن مات

دلایل زیادی وجود دارد که چرا لاک مات را جذاب می نامیم. یکی از مهم ترین دلایل توجه به این نکته است که مات بودن لاک رنگ های مختلف را زیبا می کند. اگر بخواهیم ساده تر کنیم باید بگوییم که می توانید با لاک مات رنگ مورد نظر خود را برای طراحی ناخن انتخاب کنید و از مناسب بودن رنگ آن برای ناخن هایتان مطمئن شوید.

به عنوان مثال به شما پیشنهاد می کنیم یک رنگ معمولی مانند سفید یا خاکستری را به عنوان لاک مات انتخاب کنید و از ظاهر مات این رنگ بر روی ناخن های خود لذت ببرید.

لاک ناخن مات

تفاوت اصلی بین لاک براق و مات چیست؟

در اینجا می توان گفت که تفاوت خاصی بین این دو سبک لاک وجود ندارد، به غیر از تفاوت خالص دو لاک مات و براق. البته قرار دادن یک لایه لاک مات روی ناخن به ظرافت بیشتری نسبت به براق نیاز دارد. از طرفی لاک مات به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارد و بعد از هر لایه لاک حدود 20 دقیقه صبر کنید تا لاک کاملا تثبیت شود.

لاک ناخن مات

برای اینکه لاک مات ماندگاری بیشتری روی ناخن داشته باشد و به سرعت کنده نشود، لازم است از پوشش پایه استفاده کنید. البته این قانون در مورد لاک های براق نیز صدق می کند و در نهایت با توجه به جذابیت لاک ناخن مات، مطمئن باشید با یک بار امتحان کردن، برای همیشه از طرفداران طراحی لاک ناخن مات خواهید شد.

لاک ناخن مات

لاک ناخن مات

لاک ناخن مات

لاک ناخن مات

لاک ناخن مات

لاک ناخن مات

لاک ناخن مات

لاک ناخن مات



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.