افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

جذابیت های این مرد با سبیل های 60 سانتی متری باعث شد بسیاری از زنان/زنان عاشق او شوند!

  • کد خبر : 408718
جذابیت های این مرد با سبیل های 60 سانتی متری باعث شد بسیاری از زنان/زنان عاشق او شوند!

۱۴۰۳/۰۸/۰۳ ۲۳:۱۵:۲۶ | | کد خبر: 72244 در این مقاله با مردی آشنا می شوید که روزانه زمان زیادی را صرف سبیل های 60 سانتی خود می کند. به گزارش مانیبان؛ این مرد که یکی از تاجران معروف پاکستان است، سبیل نیم متری دارد و این مرد برای زنده ماندن سبیل خود پول زیادی خرج […]

در این مقاله با مردی آشنا می شوید که روزانه زمان زیادی را صرف سبیل های 60 سانتی خود می کند.

به گزارش مانیبان؛ این مرد که یکی از تاجران معروف پاکستان است، سبیل نیم متری دارد و این مرد برای زنده ماندن سبیل خود پول زیادی خرج کرده و باج هنگفتی به افراد متنفر از سبیل بلند داده است. روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» مقاله ای درباره خطرناک ترین و گران ترین سبیل جهان منتشر کرد که صاحب آن بارها ربوده شده، تهدید به مرگ شده و یا مدتی از دید مردم پنهان بوده است.

سبیل شصت سانت

مالک امیر صاحب این سبیل بلند با وجود تمام مشکلاتی که این سبیل برایش به وجود آورده است، روزانه حدود 30 دقیقه را صرف نظافت و نظافت آن می کند. طول این سبیل گران قیمت و خطرناک در هر طرف بیش از 12 اینچ و ضخامت آن 30 اینچ است و بسیار جالب است.

مشکلات مالک امیر، تاجر معروف پاکستانی از زمانی شروع شد که او مجبور شد برای تجارت خود در منطقه خیبر واقع در مرز افغانستان و پاکستان مستقر شود و اقامت کند. این اقدام همزمان با صدور فتوای یک جریان رادیکال است که نفوذ زیادی در منطقه دارد و بر این اساس همه ساکنان آن منطقه باید سبیل خود را بتراشند و ریش خود را بلند نگه دارند. افراطی عمل نکرد و کرد. او به آن توجهی نکرد، بنابراین اعضای این جنبش پس از دستگیری از او خواستند در ازای زنده ماندن سبیلش، ماهانه 322 پوند انگلیس بپردازد.

اما مالک امیر پس از پرداخت این مبلغ در ماه اول، از پرداخت آن در ماه های دیگر خودداری کرد و همین امر باعث شد که اعضای این جریان او را ربوده و به مدت یک ماه در غاری واقع در کوه های خیبر زندانی کنند و سپس پس از تراشیدن سبیل هایش را رها کرد، اما ملک امیر که عاشق سبیل هایش بود، روزها در پیشاور پنهان شد تا دوباره آن را رشد دهد، به این امید که با دور شدن از منطقه خیبر، کسی او را به خاطر داشتن سبیل بلند تهدید نکند. تندروها امیر را به خاطر استفاده مجدد از سبیل بلند تهدید به مرگ کردند. امیر این بار تجارت و شغل خود را رها کرد و به همراه خانواده به مناطق جنوبی در شهر فیصل آباد پنجاب مهاجرت کرد تا شاید با سبیل های بلند و پرپشت بدون تهدید به مرگ و یا پرداخت سبیل به زندگی آرام خود ادامه دهد. راحتی و امنیت!


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.