افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

جدی ترین حمله موشکی + فیلم / چه امکانات و مراکزی در حیفا وجود دارد؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 389951
جدی ترین حمله موشکی + فیلم / چه امکانات و مراکزی در حیفا وجود دارد؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، رسانه های رژیم صهیونیستی حملات موشکی حیفا را جدی ترین حملات از زمان آغاز جنگ توصیف کردند و از شلیک 120 موشک به این شهر خبر دادند که به زیرساخت ها و خیابان ها آسیب رساند و یک نفر را مجروح کرد. تعداد افراد چرا پرتابگرهای […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، رسانه های رژیم صهیونیستی حملات موشکی حیفا را جدی ترین حملات از زمان آغاز جنگ توصیف کردند و از شلیک 120 موشک به این شهر خبر دادند که به زیرساخت ها و خیابان ها آسیب رساند و یک نفر را مجروح کرد. تعداد افراد

چرا پرتابگرهای موشک حیفا مهم هستند؟

حیفا مرکز بزرگ تجاری و صنعتی اسرائیل هدف موشک های حزب الله قرار گرفت. کارخانه های ملی و بین المللی شیمیایی در این شهر مستقر هستند که از جمله آنها می توان به شرکت بیزان یکی از بزرگترین تاسیسات این رژیم در زمینه فرآوری نفت خام اشاره کرد.

علاوه بر این، این شهر یکی از اصلی ترین مراکز فناوری پیشرفته رژیم صهیونیستی محسوب می شود و شامل شرکت ها و استارتاپ های بزرگی است که بر توسعه فناوری های نوآورانه تمرکز دارند.

بندر حیفا، یکی از دو بندر اصلی این رژیم، به عنوان یک مرکز مهم تجارت دریایی عمل می کند و محل ورود و خروج بسیاری از کالاها است. علاوه بر این، این بندر به عنوان پایگاهی برای صنایع دریایی عمل می کند.

در حیفا نیز چندین شرکت بزرگ وجود دارد که به تولید فلزات و محصولات فلزی مشغول هستند و نقش مهمی در تولید قطعات یدکی صنایع مختلف دارند.

این شهر محل استقرار موسسات دانشگاهی برجسته ای مانند دانشگاه فنی تکنیون است که به عنوان مراکز تحقیق و توسعه در بسیاری از زمینه ها به بهبود صنایع ملی و نوآوری کمک می کند.

حیفا همچنین دارای چندین کارخانه مواد غذایی و نوشیدنی است که به بازار داخلی رژیم خدمت می کنند و محصولات خود را به بازارهای خارجی صادر می کنند.

در هفته‌های اخیر، حیفا هر روز مورد حمله راکت‌های حزب‌الله قرار گرفته است که نشان‌دهنده گسترش درگیری به این مرکز حیاتی تجاری و صنعتی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.