افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

جدیدترین مدل های کت و شلوار مردانه به سبک 2024 را ارائه می دهیم; از کت و شلوار داماد گرفته تا کت تک

  • کد خبر : 108448
جدیدترین مدل های کت و شلوار مردانه به سبک 2024 را ارائه می دهیم;  از کت و شلوار داماد گرفته تا کت تک

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- باید بدانید که کت و شلوار یک لباس کامل و شیک برای مردان در هر سنی محسوب می شود. انواع مدل کت و شلوار مردانه در جزئیات با یکدیگر تفاوت دارند و گزینه های زیادی را برای مردان شیک پوش ارائه می دهند. علاوه بر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- باید بدانید که کت و شلوار یک لباس کامل و شیک برای مردان در هر سنی محسوب می شود. انواع مدل کت و شلوار مردانه در جزئیات با یکدیگر تفاوت دارند و گزینه های زیادی را برای مردان شیک پوش ارائه می دهند. علاوه بر رنگ، چه رسمی و چه اسپرت بسته به مدل یقه، برش، شلوار و … کت و شلوار مردانه را از یکدیگر متمایز می کند. البته فراموش نکنید که انتخاب نوع کت و شلوار بسته به نوع استایل و مراسمی که برای آن آماده می شوید ممکن است تغییر کند پس حتما قبل از انتخاب کت و شلوار به این نکات توجه کنید. به عنوان مثال کت و شلوار داماد نوعی کت و شلوار کلاسیک است که فقط برای مراسم عروسی یا مجالس رسمی استفاده می شود و برای پوشیدن روزمره گزینه مناسبی نیست.

علاوه بر انتخاب خود کت و شلوار، می توانید با انتخاب اکسسوری ها یا اکسسوری هایی مانند جلیقه، استایل خود را با کت و شلوار قبلی متفاوت تر کنید. پس اگر از طرفداران پوشیدن جلیقه زیر مانتو هستید، به راحتی می توانید با انتخاب یک کت و شلوار مردانه ساده و یک جلیقه چاپ شده، مثلا چهارخانه، جذابیت به این استایل شیک بدهید. البته دقت کنید که جلیقه چهارخانه برای استایل های نیمه رسمی و کت های نیمه اسپرت استفاده شود نه برای کت های رسمی کلاسیک و رایج. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از جدیدترین مدل های کت و شلوار مردانه آشنا شوید.

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار مردانه

یک کت و شلوار چهار دکمه لوکس و مدرن انتخاب کنید

اگر می خواهید کت و شلواری مدرن و جذاب انتخاب کنید، کت و شلوار چهار دکمه می تواند گزینه خوبی باشد. البته توجه داشته باشید که این مدل کت و شلوار می تواند گزینه مناسبی برای استایل رسمی و کلاسیک شما باشد اما بسته به نوع طراحی که دارد در استایل های کژوال هوشمند نیز قابل استفاده است. مدل چهار دکمه مدلی است که هرگز منفجر نمی شود. این مدل با طراحی منحصر به فرد خود و سه یا چهار دکمه در هر طرف مانتو، هر سبکی را شیک می کند. یقه پیکه زیبایی کت و شلوار را دو چندان کرده و سینه را پهن تر نشان می دهد. این کت و شلوار مخصوصا برای مردان لاغر مناسب است.

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار عروسی; کلاسیک ترین نوع کت و شلوار مردانه.

یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر مردی روز عروسی اوست و انتخاب او همیشه کت و شلوار کلاسیک یا کت و شلوار داماد است. این نوع کت و شلوار دارای سبک برش کلاسیک است و همیشه با شلوار و اکسسوری های لباس پوشیده می شود. کت و شلوار کامل بوم یکی از بهترین نمونه های کت و شلوار داماد است زیرا این مدل کت و شلوار به پارچه اجازه می دهد تا به مرور زمان بالا بیاید و فرم بدن را به خود بگیرد و آن را به مناسب ترین کت و شلواری که می توانید تصور کنید تبدیل می کند. اگرچه این کت و شلوار معمولاً کمی گرانتر از مدل های دیگر است، اما بسیار بادوام است و این باعث می شود که قیمت آن بسیار عالی باشد.

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار مردانه

لباس پاییزی البته به سبک 2024.

یکی از مدل های جذاب کت و شلوار را می توان کت و شلوار پاییزه دانست. این مدل کت و شلوار یا کت ساده معمولا با پارچه های پشمی، چک شده یا چاپ شده، ساده یا ملانژ درست می شود. البته فراموش نکنید که این مدل کت ها برای استایل کژوال هوشمند مناسب هستند و گزینه های مناسب تری برای استایل روزمره شما خواهند بود. کت های پشمی ساده را می توان حتی با شلوار جین پوشید.

کت و شلوار مردانه

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.