افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

جدیدترین مدل های مینیمال آرایش چشم / آرایش کامل تصادفی نیست، جذاب است

  • کد خبر : 342828
جدیدترین مدل های مینیمال آرایش چشم / آرایش کامل تصادفی نیست، جذاب است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت های آرایش هر خانمی است که می تواند چهره ای زیبا به او ببخشد. در واقع وقتی چهره یک فرد را می بینید، ابتدا به چشمان او نگاه می کنید و چشمان او اولین چیزی است که می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت های آرایش هر خانمی است که می تواند چهره ای زیبا به او ببخشد. در واقع وقتی چهره یک فرد را می بینید، ابتدا به چشمان او نگاه می کنید و چشمان او اولین چیزی است که می گویید. آرایش چشم یک سبک آرایشی است که نیاز به مهارت و یادگیری خاصی دارد. البته گاهی نیازی به دانستن زیاد نیست و کافی است بتوانید از سایه های رنگی استفاده کنید و ریمل بزنید. خانم های زیادی هستند که مجذوب خط چشم شده اند و به مرور زمان و با تمرین زیاد آن را یاد می گیرند و از انواع خط چشم استفاده می کنند. اما گاهی پیش می آید که به هیچ وجه نمی توانید خط چشم مشکی بکشید و با کمی لغزش روی دست یا یک خط کج، کل آرایشتان خراب می شود. در این صورت می توانید مداد رنگی و ترفندهای رایج تری را انتخاب کنید و چشمانی زیبا داشته باشید.

آرایش چشم ساده و مینیمالیستی دخترانه.

امسال سال حداقل هاست. آرایش چشم دخترانه در تابستان 1403 به سمت سادگی و البته مینیمالیسم متمایل شده است. در این سبک علاوه بر زیبایی طبیعی که پیدا خواهید کرد، می توانید خیلی راحت و سریع به آرایش چشم نیز برسید. این مدل ها برای فصل تابستان بسیار کارآمد هستند که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

مدل-خط-چشم-7

انواع آرایش چشم مینیمالیستی با رنگ های مختلف.

بدون شک یکی از محبوب ترین مدل های خط چشم ساده مدل های نازک هستند. این مدل به شما این امکان را می دهد که بدون ایجاد احساس سنگینی چشمان خود را برجسته کنید. انتخاب خط چشم های رنگارنگ و خیره کننده می تواند برای این فصل عالی باشد، اما رنگ هایی مانند مشکی یا قهوه ای ظاهری زیبا، مینیمال و البته ظریف تری به چشم ها می بخشد. می توانید یک خط نرم و ساده در امتداد مژه ها بکشید، البته با یک.

آرایش صورت مینیمالیستی

سایه هایی که طبیعی و مات هستند.

اگرچه قبلا از سایه ها فقط برای مهمانی ها و عروسی ها استفاده می شد، اما اکنون انتخاب سایه های رنگارنگ و مد روز که ظاهری مات دارند در آرایش روزانه دختران جوان به چشم می خورد. می توانید از رنگ هایی مانند بژ، قهوه ای روشن و صورتی ملایم استفاده کنید تا پوششی عالی برای آرایش رز خود ایجاد کنید. این سبک سایه می تواند چشمان شما را بیشتر برجسته کند و همچنین به پوست اجازه تنفس می دهد که در روزهای گرم تابستان بسیار مهم است.

8574854

ریمل های مناسب برای تعریق و گرمای تابستان.

در گرمای تابستان، ریمل سنگین می تواند باعث ناراحتی شود و به همین دلیل، ریمل های سبک وزنی که فقط به مژه های شما حجم و بلندی می دهند، گزینه های بسیار بهتری برای حداقل آرایش چشم هستند. ریمل های ضد آب نیز برای این آب و هوا خوب هستند زیرا وقتی صورت شما خیس می شود پخش نمی شوند.

847584

آرایش تابستانی بدون سایه (بدون سایه چشم)

در این سبک آرایش که یکی از شیک ترین مدل هاست، چشمانی طبیعی داریم که بدون استفاده از سایه و به سادگی کشیدن یک خط چشم نازک و ریمل آرایش می شوند. این مدل برای روزهایی که می خواهید طبیعی و درخشان به نظر برسید بسیار مناسب است.

524524

خط چشم پرفکت رنگ نرم

اگر تنوع بیشتر و زیبایی منحصر به فرد می خواهید، بهتر است خط چشم هایی را انتخاب کنید که رنگ های ملایمی مانند آبی روشن، سبز نعنایی و بنفش ملایم دارند. این رنگ‌ها می‌توانند به آرایش شما حالتی تابستانی بدهند، بدون اینکه خیلی چشمگیر باشند و در واقع تغییری کوچک اما تاثیرگذار داشته باشید.

2424



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.