افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
8

جدیدترین مدل مانتوهای طوسی; از معجزه سلطان رنگ ها در سبک خانه غافل نشوید!

  • کد خبر : 19422
جدیدترین مدل مانتوهای طوسی;  از معجزه سلطان رنگ ها در سبک خانه غافل نشوید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مهم نیست چه برای یک مهمانی، عروسی یا جشن تولد، یک پیراهن مجلسی در کمد لباس هر خانم شیک پوشی ضروری است. انتخاب لباس و مدل مناسب برای مهمانی نباید آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت باشد. همچنین می تواند بسیار سرگرم کننده […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مهم نیست چه برای یک مهمانی، عروسی یا جشن تولد، یک پیراهن مجلسی در کمد لباس هر خانم شیک پوشی ضروری است. انتخاب لباس و مدل مناسب برای مهمانی نباید آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت باشد. همچنین می تواند بسیار سرگرم کننده باشد و به شما احساس خاص بودن بدهد. البته اگر دقیقاً ندانید به دنبال چه هستید، این فرآیند می تواند دشوار باشد. برای داشتن یک مدل لباس خاص و شیک کافیست چند قانون ساده را رعایت کنید تا مطمئن شوید که مدل لباس زنانه مناسب را پیدا کرده اید. جالب است بدانید که نحوه کانفیگ کردن لباس ها و رنگ ها یا استفاده از آنها در مجالس و مهمانی ها موضوع بسیار مهمی است و تاثیر زیادی در نتیجه نهایی و استایل شما دارد. پیراهن کوتاه مشکی یا همان لباس مشکی کوچولو از گذشته تا به امروز یکی از مدل لباس های خاص و محبوب خانم ها بوده است. مدلی شیک که برای هر سنی و هر مهمانی مناسب است. اما بهتر است همیشه به مدل لباس مشکی بسنده نکنید.

چون در این صورت استایل خاص و متفاوتی نخواهید داشت برای خاص بودن از کلیشه ها بپرهیزید. در ادامه این مطلب با انواع لباس رسمی با لباس رسمی خاکستری همراه ما باشید.

لباس خاکستری

از ترکیب خاکستری و نقره ای برای درخشش استفاده کنید

برای انتخاب پیراهن لباس فراموش نکنید که فرم بدن همیشه عامل اصلی در یافتن بهترین مدل لباس است. بهترین مدل لباس، لباسی است که بهترین ویژگی های اندام شما را برجسته کند و عیب های شما را نیز بپوشاند. حال پیشنهاد ما به شما این است که از پیراهن های دو رنگ نقره ای و طوسی استفاده کنید زیرا ترکیب رنگ طوسی و نقره ای باعث درخشش آن ها مانند ملکه می شود. البته برای ترکیب رنگ طوسی با نقره ای می توانید از اکسسوری های نقره ای نیز استفاده کنید، مثلا یک پیراهن تک رنگ انتخاب کنید و آن را با عمامه نقره ای ترکیب کنید یا از زیورآلات نقره برای تکمیل تیپ خود استفاده کنید. .

لباس خاکستری

لباس خاکستری

پیراهن های ابریشمی و مقنعه های خاکستری را فراموش نکنید.

یکی از مزایا و معایب مهم در انتخاب پیراهن های رسمی، توجه به برش یا حتی پارچه آن است، زیرا این دو ویژگی تاثیر زیادی در ظاهر یا حتی ظاهر بدن شما دارند. به عنوان مثال، اگر اندام درشتی دارید، بهتر است پیراهن طوسی خود را از میان پیراهن های طوسی تیره انتخاب کنید و دقت کنید که برش کلوش داشته باشد زیرا این پیراهن ها به اندام نزدیک نمی شوند و در نتیجه ابعاد واقعی شما را نشان نمی دهند. جنس لباس مجلسی کلوش بهتر از کرپ یا حریر است که پایدارتر و مناسب ترند زیرا در این صورت چین های زیباتری روی دامن یا پایین پیراهن خواهید داشت.

لباس خاکستری

لباس خاکستری

پیراهن توری خاکستری گلدوزی شده با چاپ ماهی; ترندهای لباس را بشناسید

مهمانی رسمی معمولاً به معنای مهمانی های عروسی است. برای انتخاب یک لباس مناسب برای عروسی باید دقت بیشتری نسبت به مهمانی ها داشته باشید. حالا اگر برای یک عروسی باشکوه آماده می‌شوید و می‌خواهید در این مهمانی متفاوت باشید و بدرخشید، بهتر است به سراغ یک تی‌شرت زیبا به شکل ماهی خاکستری بروید. این مدل پیراهن یکی از پرطرفدارترین پیراهن های سال است. فراموش نکنید که پیراهن های توری دوزی شده گزینه های شیک و مناسب تری هستند.

لباس خاکستری

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.