افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
1

جدیدترین مانتوهای دخترانه. استایل هایی که نمی خواهند شما اندامی لاغر داشته باشید کاملا قابل قبول هستند.

  • کد خبر : 352277
جدیدترین مانتوهای دخترانه. استایل هایی که نمی خواهند شما اندامی لاغر داشته باشید کاملا قابل قبول هستند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مانتو یکی از مهم ترین اجزای استایل زنانه است که گاهی اوقات حتی می تواند زیبایی استایل یک فرد را چندین برابر نشان دهد، زیرا مانتوها انواع مختلفی دارند و با وجود تنوع زیادی که در اختیار خانم ها قرار می دهند، افراد می توانند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مانتو یکی از مهم ترین اجزای استایل زنانه است که گاهی اوقات حتی می تواند زیبایی استایل یک فرد را چندین برابر نشان دهد، زیرا مانتوها انواع مختلفی دارند و با وجود تنوع زیادی که در اختیار خانم ها قرار می دهند، افراد می توانند زیبایی ظاهر را افزایش دهد کوتاه، بلند، جلو باز، زیپ دار و … با انواع طرح ها و رنگ ها در دسترس شماست. به همین دلیل معمولا خانم ها خرید مانتو را بیشتر از سایر لباس ها ترجیح می دهند. معمولاً خانم‌ها می‌خواهند زمان و پول بیشتری را صرف خرید مانتو کنند تا مطمئن شوند بیرون از خانه جذاب به نظر می‌رسند. احتمالاً بسیاری از شما بیشتر از بقیه نگران این قسمت از ظاهر خود هستید و دلیل آن کاملاً مشخص است. خانم‌های ایرانی در بسیاری از استایل‌های خود از مانتو استفاده می‌کنند که باعث شده است مدل‌های مانتو روز به روز متنوع‌تر و جذاب‌تر شوند. در این مقاله می خواهیم با جدیدترین مدل مانتوها آشنا شویم. اگر شما هم مانتویی زیبا و مدرن می خواهید، حتما مطلب زیر را دنبال کنید.

مانتوهای مدل جدید با آستین های طرح دار خاص.

یکی از مهم ترین قسمت های مانتو طراحی و دوخت آستین آن است. با مدل مانگای که انتخاب می کنید، می توانید توجه را به خود جلب کنید و خود را تحسین کنید. یکی از پرطرفدارترین مدل های آستین استفاده شده، مدل پف دار است که تا مچ پف می کند و سپس با بافتنی یا به صورت یکنواخت جمع می شود. در این قسمت آستین می توان از پارچه های مختلف مانند آهار برای کاپشن های شیک استفاده کرد و برای ایجاد هماهنگی سعی می کنیم از پارچه های با استحکام بالا در این قسمت استفاده کنیم. پارچه هایی مانند پارچه کرپ برای این سبک آستین ها بسیار مناسب هستند. آستین ها می توانند معجزه ای را در ظاهر کت ایجاد کنند که شاید تا به حال روی بدن هیچکس ندیده باشید.

6874864

یک کت نیمه رسمی مشکی ایده جذابی است

در بین مدل های جدید پالتو، مانتو با مانتو مشکی فروش خوبی دارد. از طرفی می توانید از این آیتم برای موقعیت های مختلف استفاده کنید و از آن لذت ببرید. پس حتما آن را در کمد خود داشته باشید. اگر ندارید زودتر بخرید زیرا این سبک مانتو با طرح نیمه رسمی ظاهری بسیار منحصر به فرد خواهد داشت. می توانید بسته به سلیقه خود از یقه های ساده یا یقه برگردان روی کت خود استفاده کنید. این مدل های مانتو جذابیت خاص خود را دارند و ظاهری رسمی دارند و ظاهری زنانه به شما می دهند. پس از استفاده از الگوهای عجیب و غریب برای این مانتو، باید تسلیم شوید و مدلی شیک به آن بدهید.

8748674

فراموش نکنید که برای زیبایی بیشتر و طراحی متفاوت مانتو مشکی می توانید از حداقل اکسسوری ها و اکسسوری ها استفاده کنید تا زیبایی دلپذیری به کت خود ببخشید. به نظر می رسد می توانید از لوازم جانبی کوچک یا وسایل کوچک مانند تسمه های باریک کمک بگیرید.

مدل مانتو دو تکه خیلی بیشتره

در میان مانتوهای جدید و پرطرفداری که امروزه پشت ویترین مانتوفروشی ها به چشم می خورد، مانتوهای دو تکه هستند که انتخابی ایده آل برای خانم ها و دختر خانم های شیک پوش هستند. این نوع مانتوها را می توانید برای استایل های روزمره یا استایل های کژوال و حتی تیپ های پر زرق و برق بپوشید.

5885

جدیدترین فانتزی پاپیونی و کاغذی امسال.

مانتو یا بهتر است بگوییم پاپیون امسال بسیار مد شده است. این مدل مانتوها که با دامن چین دار همراه است، یکی از جذاب ترین و شیک ترین مانتوهایی است که این روزها در مانتوفروشی ها یافت می شود. مانتو با پاپیون ایده خوبی برای آن دسته از دخترانی است که علاقه زیادی به استایل مدرن دارند. غیر رسمی بودن و سادگی این مدل مانتو چیزی از زیبایی آن نمی کاهد. از جمله پارچه هایی که برای این سبک مانتوها زیاد استفاده می شود، مانتوهای اهر کوچک هستند، زیرا اهر زیاد برای چین پایینی کاغذ قابل استفاده نیست.

85748.878



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=352277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.