افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

جدیدترین عکس یسنای پیدا شد

  • کد خبر : 254498
جدیدترین عکس یسنای پیدا شد

پلیس علاوه بر تلاشی که برای یافتن یسنا انجام داد، با توجه به وظایف ذاتی خود، تمامی سناریوها از جمله ربوده شدن یسنا را مخفیانه در نظر گرفت و از کارآگاهان زبده خود پیگیری کرد. بررسی ها نشان می داد خانواده یسنا در آن روز برای کار به مزرعه رفته بودند اما در هنگام کار […]

پلیس علاوه بر تلاشی که برای یافتن یسنا انجام داد، با توجه به وظایف ذاتی خود، تمامی سناریوها از جمله ربوده شدن یسنا را مخفیانه در نظر گرفت و از کارآگاهان زبده خود پیگیری کرد.

بررسی ها نشان می داد خانواده یسنا در آن روز برای کار به مزرعه رفته بودند اما در هنگام کار بر اثر سهل انگاری، یسنا از آنها فاصله گرفته و در میان گندم زارهای منطقه ناپدید شده است.

سردار دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری دو نفر از آدم ربایان یسنا در یکی از روستاهای کلاله گفت: در پی ناپدید شدن دختر جوان با تلاش ماموران کلانتری، تیم های هلال احمر و ده ها نفر بومی و… و افراد غیر بومی برای یافتن او شروع کرد.

سردار محمدسعید فاضلدادگر با اعلام جزئیات جدید کشف یسنا گفت: در پی اعلام ناپدید شدن دختر کلاله ای در روز یکشنبه 18 فروردین ماه بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گفته وی، از اولین لحظه پس از اعلام این خبر به مرکز فوریت های پلیسی 110، ماموران کلانتری به همراه فرمانده قسمت پیشکمار به محل اعزام و صحت موضوع را تایید کردند.

سردار دادگر افزود: سپس با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس آگاهی و آگاهی شهرستان و تیم جنایی پلیس آگاهی استان و رئیس پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: این اقدامات پلیسی علاوه بر تلاش مستمر گروه های مردمی، بسیج و به ویژه هلال احمر بود که در حال جستجوی میدانی بودند.

سردار دادگر تصریح کرد: پلیس به طور همزمان تمامی سناریوهای احتمالی را پیگیری می کرد و با هماهنگی های انجام شده بهترین سگ های یاب را از تهران درخواست و در منطقه مورد استفاده قرار دادند.

وی گفت: با کسب سرنخ از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مبنی بر ربوده شدن کودک از روز سوم و با توجه به نگرانی های فراوان در خصوص جان و سلامتی کودک، این موضوع در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: پلیس بیش از 50 نفر را به عنوان مطلع احضار و از سه نفر به عنوان مظنون تحقیق و بازجویی کرد و به این ترتیب دامنه اشراف اطلاعاتی خود را گسترش داد و در نهایت سه مظنون از بین این افراد شناسایی شدند که یکی از آنها دستگیر شد. آنها

وی گفت: آدم ربایان پس از اینکه متوجه شدند در گشت اطلاعاتی پلیسی هستند، منطقه را باریک یافتند و برای فرار از چنگال قانون در فرصتی مناسب کودک را در مزارع رها کردند. .

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: این حادثه در جریان تحقیقات و جست و جوها عصر روز پنجشنبه 23 اردیبهشت رخ داد و یکی از بادبادک سواران نیشابوری هنگام پرواز در منطقه از حضور مشکوک در بین مزارع کلزا خبر داد. که بلافاصله توسط یکی از تیم های پلیس با سگ موادیاب خود او را به یسنا آورد و در میان شادی مردم به خانواده اش تحویل داد.

به گفته سردار دادگر، پس از کشف این کودک، یکی از متهمان اصلی با شدت و جدیت ادامه داد تا اینکه پلیس دو تن از عاملان آدم ربایی را که یکی از آنها متواری و در شهر دیگری مخفی شده بود، دستگیر کرد. از بازجویی های فنی پلیس این دو نفر به جرم خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه تحقیقات از متهم ادامه دارد، گفت: جا دارد از همکاری نزدیک اداره کل اطلاعات استان تقدیر و تشکر کنم. این حادثه بار دیگر وحدت و همدلی مردم استان گلستان که سرزمین برادری نامیده می شود را به اثبات رساند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=254498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.