افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

جدول لیگ برتر در اولین روز از هفته بیست و هفتم پرسپولیس به قله رسید، تراکتورسازی به منطقه سهمیه / رویای بقا برای شاگردان ویسی روشن تر شد.

  • کد خبر : 18909
جدول لیگ برتر در اولین روز از هفته بیست و هفتم پرسپولیس به قله رسید، تراکتورسازی به منطقه سهمیه / رویای بقا برای شاگردان ویسی روشن تر شد.

در پایان مسابقات روز اول هفته بیست و هفتم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشورمان مشخص شد. هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشورمان امروز با برگزاری 4 بازی آغاز شد. در حساس ترین دیدار امروز پرسپولیس در صدمین دربی پایتخت با نتیجه یک بر صفر استقلال را شکست داد و با 57 […]

در پایان مسابقات روز اول هفته بیست و هفتم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشورمان مشخص شد.

هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشورمان امروز با برگزاری 4 بازی آغاز شد.

در حساس ترین دیدار امروز پرسپولیس در صدمین دربی پایتخت با نتیجه یک بر صفر استقلال را شکست داد و با 57 امتیاز موقت به صدر جدول صعود کرد. شاگردان ریکاردو ساپینتو پس از 12 بازی اولین شکست خود را تجربه کردند و ناکامی بزرگی را در راه قهرمانی تجربه کردند و با 55 امتیاز به رده سوم سقوط کردند.

تراکتور در ادامه روزهای خوب خود در ورزشگاه یادگار امام تبریز با یک گل از پیکان عبور کرد تا با 46 امتیاز به رده چهارم صعود کند. پیکان نیز 27 امتیاز خارج از خانه از دست داد و در رده یازدهم باقی ماند.

گل گهر پس از جدایی امیر قلانوی در سه بازی تنها یک برد به دست آورد و در چهارمین بازی با هدایت سعید الهاوی گل گهر مقابل هوادر به تساوی یک بر یک دست یافت و در نهایت با 45 امتیاز یک پله از رده چهارم سقوط کرد. هوادار پس از باخت سنگین 6 بر 1 مقابل استقلال توانست از تیمی در بالای جدول امتیاز بگیرد و با 30 امتیاز در رده دهم باقی بماند.

در دیدار پایانی امروز صنعت نفت که با هدایت عبدالله ویسی کاملا متحول شده و به بقای لیگ امیدوار است، با نتیجه مهیج 4 بر صفر نساجی را شکست داد تا دومین برد خود را با هدایت این سرمربی کسب کند. با این نتیجه نساجی 20 امتیازی شد تا این تیم با یک بازی بیشتر در رده پانزدهم قرار گیرد و فاصله خود را با تیم رده چهاردهم مس کرمان یک امتیاز کاهش دهد. نساجی نیز در ادامه روند بدون برد خود در نیم فصل دوم، اولین باخت خود را مقابل کارلوس انرجوس اسپانیایی با 25 امتیاز متحمل شد و در رده دوازدهم قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.