افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 8 September , 2024
1

جدول تاریخ واریز ما بر اساس مابه التفاوت حقوق بازنشستگان فروردین ماه طبق حروف الفبا

  • کد خبر : 306718
جدول تاریخ واریز ما بر اساس مابه التفاوت حقوق بازنشستگان فروردین ماه طبق حروف الفبا

پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از امروز آغاز و تا 16 تیرماه به حساب کلیه مستمری بگیران واریز می شود. به گزارش صبح امروز، فرآیند پرداخت مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای فروردین ماه بر اساس لیست اعلام شده و بر اساس حروف الفبا […]







پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از امروز آغاز و تا 16 تیرماه به حساب کلیه مستمری بگیران واریز می شود.





به گزارش صبح امروز، فرآیند پرداخت مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای فروردین ماه بر اساس لیست اعلام شده و بر اساس حروف الفبا انجام می شود. به این ترتیب پرداخت مابه التفاوت از امروز 11 تیرماه آغاز و 16 تیرماه به پایان می رسد.

لازم به ذکر است افزایش حقوق سالانه مستمری بگیران این سازمان پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالانه توسط هیات وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه به روال هر سال اجرا شده است.

پیش از این حقوق بازنشستگان اردیبهشت و خردادماه سالانه بر اساس افزایش سنواتی واریز شد و مقرر شد مابه التفاوت فروردین ماه بلافاصله پس از تکمیل حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران سازمان واریز شود. روند پرداخت.

پیش از این صولت مرتضوی وزیر کار و رفاه گفته بود که در سال 1403 35 درصد به حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اضافه شد و این افزایش از اول فروردین ماه امسال اعمال می شود. بخشی دیگر از بازنشستگان سایر سطوح درآمدی هستند که افزایش حقوق این افراد 22 درصد + 650 هزار تومان است; این مبلغ نیز با حقوق اردیبهشت و خرداد تحت عنوان مطالبات معوق اعمال و پرداخت خواهد شد.

حقوق

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.