افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

جدول افزایش حقوق 1403 منتشر شد + جزئیات

  • کد خبر : 224225
جدول افزایش حقوق 1403 منتشر شد + جزئیات

جزئیات افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سال 1403 را بخوانید. یکی از موضوعات مهم پایان سال برای کارمندان و حقوق بگیران اطلاع رسانی درباره افزایش حقوق در سال جدید است. این مقاله به بررسی جزئیات افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سال 1403 می پردازد. اقتصاد آنلاین در گزارشی نوشت: با نزدیک شدن به […]

جزئیات افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سال 1403 را بخوانید.

یکی از موضوعات مهم پایان سال برای کارمندان و حقوق بگیران اطلاع رسانی درباره افزایش حقوق در سال جدید است. این مقاله به بررسی جزئیات افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سال 1403 می پردازد.

اقتصاد آنلاین در گزارشی نوشت: با نزدیک شدن به پایان سال، بسیاری از افراد به دنبال مهاجرت به محیط کار و کسب تجربیات جدید در نقش های شغلی جدیدتر هستند. اطلاعات مربوط به حقوق و دستمزد 1403 و افزایش آنها می تواند به شما در ترسیم مسیر شغلی جدید کمک کند. در ادامه به بررسی حداقل دستمزد ۱۴۰۳ و عوامل موثر بر تعیین درآمد خالص کارگران و کارمندان می پردازد.

جدول افزایش حقوق سال 1403.

در حال حاضر میانگین افزایش حقوق کارکنان 20 درصد تصویب و حداقل حقوق آنها 10 میلیون تومان تعیین شده است. علاوه بر این 3 هزار امتیاز (معادل یک میلیون و 600 هزار تومان) به حقوق کارکنان دولت اضافه می شود و حقوق خانواده و فرزندان آنها نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت. با این اوصاف میانگین افزایش حقوق کارکنان زیر 20 میلیون تومان تقریباً 40 درصد خواهد بود.

جدول افزایش حقوق 1403 منتشر شد + جزئیات

در سال های اخیر تمامی افرادی که طبق قوانین وزارت کار استخدام شده اند، افزایش حقوق داشته اند. به این ترتیب افراد شاغل در دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات، سازمان انرژی اتمی احتمالاً 20 درصد افزایش حقوق را شامل می شوند. علاوه بر این، کارمندان غیرنظامی و لشکری، اعضای هیأت علمی دانشگاه، کارمندان مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی و قضات نیز احتمالاً مشمول این قانون افزایش حقوق ۱۴۰۳ خواهند شد.

معمولا میزان حقوق کارگران در سال جدید بر اساس افزایش حقوق کارکنان دولت تعیین می شود بنابراین در سال 1403 احتمالاً حقوق کارگران بر اساس افزایش حقوق کارکنان دولت تعیین می شود 20 درصد بر حقوق. از کارکنان دولت در نتیجه به احتمال زیاد پایه حقوقی اداره کار از 5 میلیون و 308 هزار تومان به 6 میلیون و 369 هزار و 940 تومان افزایش خواهد یافت. بر اساس این تغییرات، کارگر با یک سال سابقه کار و یک فرزند حدود 9 میلیون و 658 هزار تومان حقوق دریافت می کند.

آنچه دیگران می خوانند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.