افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

جدایی من از پرسپولیس تاثیر خوبی نداشت.

  • کد خبر : 256255
جدایی من از پرسپولیس تاثیر خوبی نداشت.

آفتاب نیوز: شهاب زاهدی مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس و لژیونر جدید ایران در لیگ ژاپن در گفت وگویی گفت: بازی های لیگ ژاپن بسیار فشرده برگزار می شود. یک هفته قبل از بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک که از ژاپن پیشنهاد دریافت کردم. خیلی وقت بود که این موضوع و این انتقال ناگهانی اتفاق […]

آفتاب نیوز:

شهاب زاهدی مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس و لژیونر جدید ایران در لیگ ژاپن در گفت وگویی گفت: بازی های لیگ ژاپن بسیار فشرده برگزار می شود. یک هفته قبل از بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک که از ژاپن پیشنهاد دریافت کردم. خیلی وقت بود که این موضوع و این انتقال ناگهانی اتفاق نیفتاد. با باشگاه و کادر فنی هم صحبت کرده بودم و آنها از این پیشنهاد و انتقال مطلع بودند.

و افزود: اما به دلایل شخصی و بسته شدن پنجره باشگاه پرسپولیس این انتقال به تعویق افتاد. من با توجه به پیشرفتم این تصمیم را گرفتم و اولویت اصلی من این بود که بتوانم مسیری رو به جلو طی کنم که خوشبختانه شروع خوبی داشتم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

زاهدی در خصوص عملکردش در نیم فصل لیگ با پرسپولیس تصریح کرد: در پست فوروارد همه فقط تعداد گل ها را در نظر می گیرند. بسته به شرایط لیگ ایران و نحوه بازی سایر تیم ها مقابل پرسپولیس و استقلال که در یک بازی نزدیک به میدان می روند، شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. با این تفاسیر فکر می کنم او آمار خوبی در پرسپولیس داشت. من همیشه از انتقاد به عنوان سکوی پرشی برای موفقیت استفاده کرده ام. شاید جدایی من از پرسپولیس به خوبی دیده نشد، چون بازتاب خوبی نداشت و به نوعی اعلام شد که علیه من است، اما من همیشه طرفدار پرسپولیس بوده ام و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

در مورد اینکه آیا با عثمر رابطه خوبی داشت یا نه؟ وی گفت: عثمر از اعضای کادرفنی بود و کمک زیادی به من کرد، رابطه خوبی با او داشتم. من به عضویت در این تیم افتخار می کنم.

زاهدی در خصوص مفاد قرارداد با تیم ملی اوکراین گفت: قرارداد من با تیم ملی اوکراین تا یک ماه و نیم است و باشگاه در حال مذاکره با تیم ملی اوکراین است. قرارداد من با تیم ملی اوکراین در پایان امسال به پایان می رسد.

وی در خصوص شرایط و سطح لیگ ژاپن گفت: واقعا برای من عجیب است. همه بازی ها فشار زیادی دارند، حتی تیم هایی که در آستانه سقوط هستند، با کیفیت بازی می کنند. سطح لیگ بسیار بالاست و تیم ها بسیار مساوی هستند. در ژاپن اصلا بازی آسانی نداریم. بازی با تیم های بالای جدول راحت تر از تیم های انتهای جدول است! فوتبال ایران با فوتبال ژاپن بسیار متفاوت است و در ژاپن فوتبال بسیار سریع است. احترام در ژاپن بسیار مهم است و از کسی انتقاد نمی کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.