افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

جدایی استقلال و پرسپولیس لغو شد!

  • کد خبر : 188132
جدایی استقلال و پرسپولیس لغو شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش ورزش سه پنجره زمستانی با اتفاق جالبی برای تیم استقلال خوزستان همراه شد و برخی از پدیده های آن مورد توجه باشگاه های مطرح قرار گرفت. شاید اگر شرایط استقلال خوزستان به گونه ای روی میز بود که دست آنها برای رضایت نامه و دریافت مبلغ مناسب باز بود، […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش ورزش سه پنجره زمستانی با اتفاق جالبی برای تیم استقلال خوزستان همراه شد و برخی از پدیده های آن مورد توجه باشگاه های مطرح قرار گرفت. شاید اگر شرایط استقلال خوزستان به گونه ای روی میز بود که دست آنها برای رضایت نامه و دریافت مبلغ مناسب باز بود، شرایط نقل و انتقالات و نقل و انتقالات برای این تیم آبی پوش مهیاتر بود اما در در پایان آنها تصمیم نهایی خود را در مورد هدف اصلی نقل و انتقالات این باشگاه گرفتند.

جواد آقایی پور، مهاجم گیلانی استقلال خوزستان، هدف اصلی نقل و انتقالات تیم های مطرح بود و در این خصوص با درخواست های کتبی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور مواجه شد.

باشگاه استقلال خوزستان که در ابتدا شرایط سختی را برای این انتقال در نظر گرفته بود، بعداً به فکر معاوضه بود. موضوعی که در بازار نقل و انتقالات فعلی به روند مثبت ختم نشد.

آقایی پور حالا با انگیزه و تمرکز زیاد به دنبال موفقیت در ادامه فصل با پیراهن استقلال خوزستان است و حضور فعالی در اردوی نیم فصل تیمش دارد. او قصد دارد با نمایش بهتر در ادامه فصل، تیم هایی که او را می خواهند به سادگی از شرایط باشگاه عقب نمانند و تمایل آشکار خود را برای انتقال نشان دهند.

شاید پیشنهاد سرخابی ها می توانست جواد آقایی پور را کاملا اغوا کند و ذهن او را پریشان کند اما این بازیکن پس از پایان مذاکرات نیز متوجه شد که در شرایط فعلی اولویت اصلی پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته نمی شود و آنها مسیرهای متفاوتی هستند که استقلال خوزستان دارد. باید کنار بگذارد، آنها رضایت آگاهانه را رد می کنند و این نمی تواند آینده او را در باشگاه بعدی خود تضمین کند.

موضوعی که سیروس پورموسوی با این بازیکن مطرح کرد نیز برای تداوم همکاری طرفین مثبت بود. سرمربی استقلال خوزستان که در سال های اخیر بازیکنان زیادی را به لیگ معرفی کرده است، آقایی پور را متقاعد کرده که تا پایان فصل با انگیزه بیشتری در این تیم به کار خود ادامه دهد و ضمن کسب موفقیت های بیشتر و کمک به آبی پوشان، شرایط برای انتقال مناسب

آقایی پور که نمی خواهد با حضور و خریدهای رسانه ای روی آینده اش تاثیر بگذارد حالا حضور در ترکیب این تیم تمام تمرکزش را معطوف ادامه فصل با پیراهن آبی کرده است.

به این ترتیب پرونده نقل و انتقالات آقایی پور در پنجره زمستانی کاملا بسته شده و این بازیکن قصد دارد حداقل تا پایان فصل به همکاری خود با استقلال خوزستان ادامه دهد و پاسخ باشگاه به تیم های خواهان او منفی خواهد بود.

باشگاه استقلال خوزستان نیز از تیم های پیگیر این انتقال خواسته است از ادامه مذاکره با رفتار حرفه ای خودداری کنند و مزاحم روحی و روانی این بازیکن نشوند.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.