افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

جدایی از عشق قدیمی منجر به خودکشی دختر تهرانی شد/ خود را از روی پل نماز پرت کرد

  • کد خبر : 307725
جدایی از عشق قدیمی منجر به خودکشی دختر تهرانی شد/ خود را از روی پل نماز پرت کرد

به گزارش خبرنگار جنایی از رکنا، در پی گزارش خودکشی زن جوانی در ساعت 2 بامداد 15 مرداد ماه، تیم جنایی پلیس آگاهی تهران به همراه بازپرس ویژه قتل محسن افکی از بخش یکم جنایی. دادستانی به محل حادثه در یکی از پل های بزرگراه نیاش رفت. بررسی های اولیه نشان داد متوفی سوار بر […]

به گزارش خبرنگار جنایی از رکنا، در پی گزارش خودکشی زن جوانی در ساعت 2 بامداد 15 مرداد ماه، تیم جنایی پلیس آگاهی تهران به همراه بازپرس ویژه قتل محسن افکی از بخش یکم جنایی. دادستانی به محل حادثه در یکی از پل های بزرگراه نیاش رفت.

بررسی های اولیه نشان داد متوفی سوار بر تاکسی آنلاین شده و در محل حادثه حاضر شده است. خودکشی کردن و پس از پریدن از روی پل با یک دستگاه خودرو سمند که در حال عبور بود برخورد کرد. راننده تاکسی اینترنتی که شاهد این حادثه دلخراش بود در اظهارات خود به پلیس گفت که متوفی قبل از خودکشی یک یادداشت و یک شماره تلفن به وی داده و از وی خواسته با فردی که شماره تلفن متعلق به وی است تماس بگیرد.

در ادامه تحقیقات پلیس با شماره تلفن مذکور تماس گرفت و فردی خود را نامزد متوفی معرفی کرد. وی در اظهاراتش به پلیس گفت: حدود یک سال پیش با مریم آشنا شدم و قصد ازدواج با او را داشتم، اما ساعاتی قبل از حادثه به دلیل اختلاف نظر بر سر انتخاب تالار عروسی، مشاجره شدیدی درگرفت. من در مورد او نمی دانم.

به دستور بازپرس محسن افچی بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران و بنا به اظهارات شاهدان، راننده تاکسی و نامزد متوفی، جسد برای بررسی دقیق تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

تحقیقات درباره علت دقیق خودکشی این زن جوان هم اکنون ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.