افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

جباری: شرایط فنی پرسپولیس بهتر از سپاهان است/ از اسمار انتقاد داشتم اما از عملکرد او حمایت می کنم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 248194
جباری: شرایط فنی پرسپولیس بهتر از سپاهان است/ از اسمار انتقاد داشتم اما از عملکرد او حمایت می کنم – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: اتفاقاتی که بین هواداران پرسپولیس و سپاهان افتاد خوب نبود. رضا جباری درباره اینکه شکست مقابل آلومینیوم و حذف جام حذفی باعث شد پرسپولیس فرصت سه گانه را از دست بدهد، گفت: شکست یکی از اتفاقات اجتناب ناپذیر فوتبال است. پرسپولیس مقابل آلومینیوم در فرم همیشگی خود قرار گرفت و صلاحیت […]

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: اتفاقاتی که بین هواداران پرسپولیس و سپاهان افتاد خوب نبود.

رضا جباری درباره اینکه شکست مقابل آلومینیوم و حذف جام حذفی باعث شد پرسپولیس فرصت سه گانه را از دست بدهد، گفت: شکست یکی از اتفاقات اجتناب ناپذیر فوتبال است. پرسپولیس مقابل آلومینیوم در فرم همیشگی خود قرار گرفت و صلاحیت این تیم را نمی توان زیر سوال برد. تیم روند خوبی دارد و بازیکنان و کادرفنی هماهنگی لازم را دارند. این اتفاق نمی افتد که پرسپولیس در هر بازی پیروز شود. از عملکرد تیم پرسپولیس در این مدت بسیار راضی هستم.

شاید فصل بعد اسمار نباشد

وی ادامه داد: گاهی استراتژی سرمربی تیم را پس می دهد که می توان گفت اشتباه است. گاهی اوقات شرایط بازی تیم را به عقب می اندازد و استراتژی سرمربی تیم، بازی دفاعی نیست. اگر استراتژی اسمار این بود که دفاعی بازی کند قطعا اشتباه می کرد اما این نوع برخورد در سرمربی پرسپولیس دیده نشده است. طبیعی است که آلومینیو برای جبران گل های خورده رو به جلو بازی کند و تیم را از پیش رو کند و نمی توان اسمار و تفکر او را زیر سوال برد. شاید اسمار فصل آینده در پرسپولیس نباشد. من با انتخاب او مشکل داشتم اما با توجه به عملکردش انتقادی به او ندارم. چون او به نفع پرسپولیس کار کرد و نمی خواهم چیزی بگویم که باعث نابودی آن شود. استراتژی اسمار قطعا این بود که نگذارد پرسپولیس بازی را ببازد، این از نظر ما اشتباه است اما کارنامه او نشان می دهد که هدفش کمک به پرسپولیس بوده و خواهد بود.

دشمنی قابل قبول نیست

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره دیدار تیمش مقابل سپاهان در بیست و پنجم لیگ برتر گفت: بازی سختی است و در سال های اخیر تقابل دو تیم با حرکات جانبی همراه بوده است، امیدوارم بازی کاملاً به گونه ای باشد که انگار. فوتبال بود.” اتفاقاتی که بین هواداران دو تیم افتاد خوب نبود و باید حل شود. آواز خواندن تا زمانی خوب است که ادب رعایت شود و رقابت فوتبال بین دو تیم در زمین باشد و منجر به شکستن شیشه اتوبوس و آسیب بدنی به هیچ یک از هواداران دو تیم نشود. دشمنی قابل قبول نیست چون رقابت فوتبال جذاب است. هر دو تیم از یک کشور هستند و رقابت فوتبال آن را جذاب کرده است.

سپاهان می تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود

جباری خاطرنشان کرد: از نظر فنی پرسپولیس شرایط خوبی دارد و سپاهان شرایط سختی را تجربه می کند. به همین دلیل پرسپولیس از نظر روانی در وضعیت بهتری قرار دارد. هر چند فوتبال ظالمانه است و به این مسائل توجه نمی کند. ممکن است شرایط روحی و روانی سپاهان بهتر شود و برای پرسپولیس دردسرساز شود. بازی حساسی است و پیروزی پرسپولیس به قهرمانی این تیم کمک می کند و شکست سپاهان این تیم را کاملاً حذف می کند، پس سپاهان با تمام قدرت می آید و این کار را کمی سخت می کند. پرسپولیس هم با تمام قوا می رود تا فرصت قهرمانی را از دست ندهد چرا که ممکن است استقلال در خانه تراکتورسازی متوقف شود. باز هم تا روز بازی های مهم این هفته نمی توان اظهار نظر دقیقی کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)