افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

جای خالی وحید امیری در تیم ملی

  • کد خبر : 412814
جای خالی وحید امیری در تیم ملی

آفتاب نیوز: با سپری شدن بازی های لیگ برتر ارزش بازیکنی در قد و قواره وحید امیری بیشتر مشخص می شود. بازیکنی که حتی جواد نکونام هم بارها بر آن تاکید کرده است اگر 5 بازیکن با توانایی امیری داشته باشید می توانید غیرممکن ها را ممکن کنید. امیری که فصل قبل به دلیل عمل […]

آفتاب نیوز:

با سپری شدن بازی های لیگ برتر ارزش بازیکنی در قد و قواره وحید امیری بیشتر مشخص می شود. بازیکنی که حتی جواد نکونام هم بارها بر آن تاکید کرده است اگر 5 بازیکن با توانایی امیری داشته باشید می توانید غیرممکن ها را ممکن کنید.

امیری که فصل قبل به دلیل عمل سنگین کمر و سپس مصدومیت شدید از ناحیه کشاله ران موفقیت چندانی کسب نکرد، در پایان فصل به تدریج بهبود پیدا کرد و در فصل جاری هفته به هفته شرایط بهتری پیدا کرد. . هفته بازیکنی که می تواند در تمام زمینه های زمین تیمش بازی کند و حتی در بدترین روزهایش به مراتب بالاتر از بسیاری از بازیکنان است.

امیری در دیدار مقابل شمس آذر به عنوان یکی از وینگرها به میدان رفت اما در همه جای زمین حاضر بود. زمانی که توپ در دستان حریف بود با دوندگی زیاد و فشار شدید روی مدافعان و بازیکن صاحب توپ از بازی سازی بازیکنان حریف جلوگیری می کرد و زمانی که توپ در دست قرمزها بود تلاش می کرد. با ارسال پاس های مناسب و دویدن زیاد با تمام توان خط دفاعی حریف را بشکند.

او هم بازی خوبش را با گل فوق العاده ای که زد تکمیل کرد تا این ابهام ایجاد شود. بازیکنی که تا دو سال پیش در تیم ملی شروع کننده بود چرا به تیم ملی دعوت نمی شد؟ در شرایطی که حتی تیم ملی هم جرات استفاده از بازیکنان جوان را نداشته است که دعوت وحید امیری این روند را با مشکل مواجه می کند و در حال حاضر هم ملی پوشی را نمی شناسیم که از نظر تکنیک و قدرت بدنی بهتر از وحید امیری باشد. ، که توانایی بازی در پست های مختلف را دارد. بنابراین در شرایطی که علی جهانبخش بدون تیم و ناآماده به سر می برد و چند بازیکن دیگر با کمترین تکنیک به راحتی به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند، این سوال را باید از کادرفنی تیم ملی مطرح کرد متوسط توسعه، در روزهایی که شجاع در 35 سالگی، خلیل زاده مدافع ثابت تیم ملی است، چرا باید وحید امیری کنار گذاشته شود؟ امیری نسبت به سایر مدافعان و وینگرها چه کم دارد تا به اردوی تیم ملی دعوت نشود؟

امیری در شرایط بدنی عالی قرار دارد. بازیکنی که اگر هر بازیکنی به جای او با دروازه بان رقیب روبرو می شد باید چند بازی در خانه می خوابید اما دقایقی بعد همچنان در حال دویدن و پرس بود و حتی برای تیمش گل زد. آیا بازیکنی با چنین توانایی باید از تیم کشورش دور باشد؟ آن هم در شرایطی که تعویض هایش در تیم ملی اصلاً به نفع او نباشد.

با این حال در اینکه امیری یکی از گوهرهای بی بدیل پرسپولیس در اوج بلوغ است، شکی نیست و باید بیشتر از او قدردانی کرد. بازیکنی که ستاره هم هست و حد به تمام معنا الگوست و نباید به راحتی از نامش گذشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.