افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
5

جای خالی دو ستاره ایرانی در بین بهترین ها

  • کد خبر : 181543

به گزارش خبرگزاری ایپنا؛ تیم ملی در دور اول مرحله گروهی جام ملت های آسیا یکی از بهترین نتایج را کسب کرد. بعد از اردن که با 4 گل مالزی را شکست داد، برتری 4-1 ایران مقابل فلسطین بهترین نتیجه دور اول بود. با این حال هیچ بازیکن ایرانی در ترکیب مرحله اول مرحله گروهی […]

به گزارش خبرگزاری ایپنا؛ تیم ملی در دور اول مرحله گروهی جام ملت های آسیا یکی از بهترین نتایج را کسب کرد. بعد از اردن که با 4 گل مالزی را شکست داد، برتری 4-1 ایران مقابل فلسطین بهترین نتیجه دور اول بود. با این حال هیچ بازیکن ایرانی در ترکیب مرحله اول مرحله گروهی اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود ندارد.
سامان قدوس و مهدی قیدی در روز اول عملکرد بسیار خوبی با گل های زیادی داشتند. قدوس معمار گل اول بود و نقش موثری در گل چهارم داشت. او با پاس های دقیق خود راننده خط هافبک تیم ملی نیز بود. قائدی با وجود اینکه بیش از نیمی از زمین بازی دور بود، یک گل به ثمر رساند و روی گل اول تاثیرگذار بود. هیچ یک از این دو در انتخاب شده وجود ندارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز جزئیاتی از پارامترهای موثر در این انتخاب اعلام نکرده است.

کره و قطر با دو نماینده
کره جنوبی و قطر با دو بازیکن بیشترین نماینده را در این تیم دارند. در این تیم دو هافبک کره جنوبی حضور دارند که در پیروزی سه بر یک این تیم مقابل بحرین نقش پررنگی داشتند. لی کانگ این بازیکن پاری سن ژرمن که با دو گل در نیمه دوم کلینزمن را از تساوی و انتقاد رسانه ها نجات داد، یکی از نمایندگان کره است و هوانگ این بوم در کنار او دیده می شود. هافبک ستاره سرخ گل اول را به ثمر رساند و یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند.
حضور اکرم عفیف پس از عملکرد درخشان او در دیدار افتتاحیه قابل انتظار بود. مهاجم قطری مشکل همیشگی مدافعان لبنانی بود و دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند. مشعل برشم دروازه بان قطر دومین نماینده میزبان در این تیم است. او در مقابل مهاجمان هجومی لبنان، به خصوص در نیمه دوم، سیوهای قابل توجهی انجام داد.
قلب خط دفاعی این تیم را علی البلیحی مدافع عربستان و احمد الخمیسی مدافع عمان تشکیل می دهند. البلیحی در آخرین ثانیه های بازی توانست گل پیروزی عربستان را وارد دروازه عمان کند. الخمیسی با وجود شکست یکی از بازیکنان خوب عمان بود و بارها جلوی حملات عربستان را گرفت.
عبدالرحمن ویسی مدافع راست سوریه که در لیگ یونان بازی می کند با تساوی بدون گل تیمش مقابل ازبکستان در این تیم قرار گرفت. دفاع چپ در اختیار محمود المردی اردنی، نویسنده دو گل تیمش مقابل مالزی است.
در مرکز زمین علاوه بر دو هافبک کره ای، تاکومی مینامینو حضور دارد. هافبک موناکو دو گل از چهار گل تیمش را مقابل ویتنام به ثمر رساند. کریگ گودوین هافبک چپ استرالیایی خط را کامل می کند. شاید اگر قیدی دقایق بیشتری در زمین داشت می توانست جای او را در تیم ملی بگیرد.
مهاجم دوم این تیم سوپاچای جاید به همراه اکرم عفیف است. مهاجم تایلندی موفق شد هر دو گل تیمش را مقابل قرقیزستان به ثمر برساند.

۲۵۷۵۱

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.