افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

جایزه ملی کیفیت 100% محلی است

  • کد خبر : 29696
جایزه ملی کیفیت 100% محلی است

به گزارش بازار، مراسم اهدای جایزه ملی کیفیت صبح امروز دوشنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد. در این مراسم مهدی اسلام پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: جایزه کیفیت در جهان به عنوان محرک توسعه کیفیت کالا و خدمات، بستری برای رشد رقابت پذیری صنعت است. بهترین تولیدکنندگان کالا و خدمات». رئیس سازمان ملی […]

به گزارش بازار، مراسم اهدای جایزه ملی کیفیت صبح امروز دوشنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم مهدی اسلام پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: جایزه کیفیت در جهان به عنوان محرک توسعه کیفیت کالا و خدمات، بستری برای رشد رقابت پذیری صنعت است. بهترین تولیدکنندگان کالا و خدمات».

رئیس سازمان ملی استاندارد تاکید کرد: مبنای ارزیابی شرکت‌کنندگان در جوایز کیفی بر اساس یک مدل مفهومی است که شامل شاخص‌هایی از تلاش و بلوغ شرکت‌ها در موضوعات مرتبط با تعالی کیفیت و در اسلام است. ایران، جایزه ملی کیفیت بر اساس قانون و همچنین بر اساس مصوبات شورای عالی استاندارد 17 سال قدمت دارد.

وی گفت: اما در چهار دوره اول از مدل غیر بومی در این دوره استفاده شد و در دوره ۱۲ از مدل اقتباسی استفاده شد که مبنای ارزیابی مدیریت قرار گرفت.

اسلام پناه تصریح کرد: در دولت سیزدهم و در دوره تحول سازمان ملی استاندارد، طراحی مدل جایزه کاملا بومی پیشنهاد می شود که علاوه بر مبنای نظری و علمی در مقوله تعالی و کیفیت، بر اساس آن انقلاب اسلامی، اسناد قبلی کشور و ظرفیت های بومی کشور مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس سازمان ملی استاندارد تصریح کرد: بر این اساس پیشنهاد خود را به رئیس جمهور ابلاغ کردم و ایشان پیرو نامه ایشان با پیشنهاد موافقت و دستور ارائه سازوکار اجرایی این جایزه بومی را صادر کردند.

اسلامانه تصریح کرد: در این راستا تدوین الگوی بومی تحت عنوان الگوی کیفیت جهان اسلام در دستور کار قرار گرفت که پس از تصویب در شورای سیاستگذاری در دهه فجر با همکاری اساتید و کارشناسان دانشگاه منتشر شد. . 1401 با حضور رئیس جمهور.

رئیس سازمان ملی استاندارد تصریح کرد: از این رو این جایزه به عنوان مبنای جایزه ملی کیفیت شناخته شد که از ویژگی های این الگو می توان به شاخص هایی چون خرد در مدیریت، تفکر جهادی، تاب آوری اقتصادی، مسئولیت اجتماعی و اسلامی اشاره کرد. “. ذکر شده.

اسلام پناه تصریح کرد: از این رو معیارهای مدل جایزه ملی کیفیت ایران در بین سایر مدل های جایزه ملی کیفیت در جهان و وجه تمایز و افتخار این مدل بی نظیر است و بر این اساس این مدل چهارمین مدل جایزه کیفیت در جهان امروز، در حالی که کوچکترین است. هیچ هیاهوی رسانه ای برای آن وجود ندارد

وی گفت: از جمله شاخصه های این مدل می توان به شاخص های مبتنی بر فناوری اطلاعات، مدیریت دانش، ایجاد دانش از طریق تسهیل گری دانش اشاره کرد.

رئیس سازمان ملی استاندارد افزود: در این مدت بیش از 500 شرکت تولیدکننده کالا و خدمات متقاضی بوده و نسبت به دوره های قبل رشد بیش از 200 درصدی تقاضا داشته ایم.

وی بیان کرد: کارشناسان ارزشیابی که عمدتاً از اساتید و صاحب نظران صنعت بودند شرکت های فوق را مورد ارزیابی قرار دادند که نتیجه مورد تایید و تایید کمیته فنی قرار گرفت.

اسلامانه افزود: بنابراین به معنای واقعی جایزه کیفیت ایران در دولت سیزدهم به اندازه ایران اسلامی بر اساس عدالت سرزمینی است و از طرفی تعداد شرکت کنندگان این جایزه در این دوره به حدی است که این جایزه ممکن است بزرگترین گردهمایی تولید کیفیت محور در سال باشد که به آن تولید با کیفیت می گویند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.