افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
6

جاهای دیدنی نمک آبرود، تجربه یک سفر هیجان انگیز!

  • کد خبر : 16095
جاهای دیدنی نمک آبرود، تجربه یک سفر هیجان انگیز!

اگر نام تله کابین را بشنوید، ناخوداگاه اولین تصویری است که در ذهنتان نقش می‌بندد، تله کابین نمک آبرود است. شهر توریستی آبرود که در خطه سبز شمال گرفته، یکی از پرطرفدارترین مقاصد داخلی به شماره. این شهر با ۱۲ کیلومتر فاصله دارد و همین موضوع است تا پس از جاده پرپیچ و خم و […]

اگر نام تله کابین را بشنوید، ناخوداگاه اولین تصویری است که در ذهنتان نقش می‌بندد، تله کابین نمک آبرود است. شهر توریستی آبرود که در خطه سبز شمال گرفته، یکی از پرطرفدارترین مقاصد داخلی به شماره. این شهر با ۱۲ کیلومتر فاصله دارد و همین موضوع است تا پس از جاده پرپیچ و خم و زیبای زیبا،، شهر را برای اقامت چند روزه خود انتخاب کنید. جالب است بدانید که تله کابین، تنها بخش کوچکی از جاذبه های گردشگری نمک آبرود به حساب می‌آید. به همین ما هم تصمیم گرفتیم این مطلب از گردشگری اسمارتک نیوز را به معرفی جاهای دیدنی نمک آبرود اختصاص دهیم. پس همراه ما باشید.

نمک آبرود کجاست؟

پیش از شروع معرفی های نمک آبرود، ابتدا کمی با شهر نمک آبرود آشنا شویم. شهر نمک آبرود یکی از شهرهای مازندران به حساب می‌آید که حد فاصل شهر چالوس و تنکابن قرار گرفته است. از جذابیت های نمک آبرود می‌توانم در این شهر که مابین دریا و جنگل قرارهر دارد قرار دارم. ویلاها و شهرکهایی که در نمک آبرود ساخته شده، آنرا به شهرک توریستی تبدیل شده که امکانات رفاهی کاملی از مرکز خرید و جاذبه های تفریحی کم ندارد.

جا دیدنی نمک ابرود

جاذبه های طبیعی نمک آبرود که باید ببینید

نمک آبرود هر شهر دیگری، بواسطه طبیعت بینظیری دارد، جاذبه های برای گشت و گذار. برای بازدید از جاهای دیدنی نمک آبرود نیاز به یک لیست کامل دارید، که چیزی مازاق قل.

۱- پارک جنگلی نمک آبرود

پارک جنگلی نمک آبرود اولین جاذبه از فهرست جاهای دیدنی نمک آبرود است. این پارک جنگلی با مساحتی بالغ بر 200 هزار اسم خود را در لیست قرار داده است زیباترین جنگل های ایران ثبت کند. درختان شمشاد ۷۰۰ ساله این پارک جنگلی، سر به فلک کشیده‌اند.

اگر به روی و جنگل نوردی علاقه دارید، جنگلی نمک آبرود یکی از بهترین مقاصد، برای شما خواهد بود. حتی اگر، می‌توانید در آلاچیق‌های این پارک پیک کنید و از آب و هوای زیبا لذت ببرید. یکی از جنگل های نمک آبرود عبور تله کابین دل این جنگل است که برای رفتن به جنگل، کافی است تله کابین را خریداری کنید.

۲- ساحل نمک آبرود

شنیدن صدای دلنواز دریا، ناخواسته آرامش را به آدم می‌بخشد. ساحل نمک آبرود یکی از دیدنی‌ترین نقاط این شهر می‌شود که علاوه بر چشم‌انداز بینظیر بیه امکانات تفریحی مانند قایق سواری، شنا، جت اسکی، شاتل و…وجود دارد.

در تابستان نیز طرح سالم سازی دریا برپا می‌سازند که می‌خواهند بتوانند محیطی امن زیرنظر غریق نجات دریای خزر لذت ببرند. برخی از نمک‌های آب‌رود به دلیل خدماتی که می‌دهند، از ورودی‌های ورودی می‌گیرند، در برخی از آن‌ها برای دسترسی به آنها ارائه می‌شود.

جاذبه های طبیعی نمک آبرود

۳- قله دیوحمام

قله دیوحمام که در ارتفاع ۷۰۰ متری از دنیا قرار دارد، یک پدیده زمین شناسی خارق‌العاده می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم حتماً از آن بازدید کنید. این قله چاله‌ای با دیواره‌های صاف و عمودی که برخی از محلیان آن چاله به نوعی خزینه حام دیوانه است. جالب است زمین شناسان علت آمدن آنرا زمین نمی‌دانند و دیگری را آن نسبت می‌دهند.

جاذبه های طبیعی نمک آبرود

جاذبه های تفریحی نمک آبرود

برای کسب های هیجان انگیز، نمک آبرود کلی و جاذبه های هیجان انگیز که می توانید سفرتان را خاطره انگیزتر کند. در ادامه جاذبه های تفریحی نمک آبرود را به شما معرفی می کنیم.

۱- پل معلق نمک آبرود

اگر فوبیای ارتفاع و به دنبال هیجان هستید، پل معلق نمک آبرود را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پل معلق نمک آبرود به طول ۱۵۰ متر در ارتفاع ۴۵ متری از زمین قرار گرفته است. این پلانی که از دل جنگل می‌گذرد و از آن عبور می‌کند، باید شاخه‌ها و درختان را کنار بزنید تا مسیر را پیدا کنید.

این پل که میان دو قله دیوحمام و مدوبن قرار گرفته با فضای مه آلود خود، بر جذابیت و هیجان پل می‌افزاید. دوربین راستی عکاسی‌تان را فراموش نکنید که مناظر بینظیری را می‌توانید، عکاسیدی ک.

جاذبه های تفریحی نمک آبرود

۲- تله کابین نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود، بیشک نوستالژی ترین خاطره ما از سفر به نمک آبرود است. این تله کابین که در سال ۱۳۷۲ افتتاح شده است، افرادی به دو قلعه مدوبن و دیوحمام جابه می‌رسند. مناظر پانورامایی از بالای این قله ها، مشاهده، بیشک تکرارنشدنی و فراموش نشدنی.

تله کابین نمک آبرود دارای دو خط است که خط اول سمت قله مدوبن با ۴۲ کابین ۴ نفره، مسیر متری را در مدت زمان ۱۵ دقیقه طی می‌کند. خط دوم تله کابین نمک آبرود هم مسیری به طول ۱۷۰۰ متر را تا قله دیوحمام می‌پیماید. خط ۲ به دلیل ارتفاع بیشتر، آب و هوای خنک‌تری دارد. در هر خط تله کابین می‌توانید از امکانات مانند رستوران‌ها، کافی شاپ و استفاده از خدمات بهداشتی استفاده کنید.

جاذبه های تفریحی نمک آبرود

۳- فرودگاه تفریحی نمک آبرود

اگر شما هم سودای خلبان دارید، پروازهای فرودگاه تفریحی نمک آبرود را تجربه تجربی ه. مجتمع پروازی نمک آبرود با مربیان حرفه‌ای در کنار شما هستند تا پروازی به یاد ماندنی را تجربه کنید. چتر، کایت، پاراگلایدر و بالگرد از امکانات فرودگاه به حساب می‌آیند که با توجه به سلیقه خود می‌توانید هرکدام را که می‌خواهید. سفر بر فراز آسمان نمک آبرود مناظر فوق العاده از این شهر را در اختیار می‌گذارد.

جاذبه های تفریحی نمک آبرود

۴- زیپ لاین نمک آبرود

با زیپ لاین نمک آبرود حسی توام با معلق بودن و پرواز کردن را داشت. زیپ لاین از بازی های هیجان انگیز در این چند سال خاص خودش را پیدا کرده است. زیپ لاین نمک آبرود که در ارتفاعات آن قرار گرفته استمسیر دو قله مدوبن و دیوحمام را طی می کند.

اگر ترس از ارتفاع دارید، زیپ لاین امکان خوبی برایتان وجود ندارد. برای استفاده از زیپ لاین باید با خط دو قله دیوحمام بروید و سپس وسایل لازم را بپوشانید، سوار زیپ لاین شوید.

جاذبه های تفریحی نمک آبرود

5- کارتینگ

اگر عشق سرعت و رقابت باشد، کارتینگ یک گزینه عالی به حساب می‌آید. در کنار تفریحی شهرک توریستی نمک آبرود، هم وجود دارد که به دنبال هیجان هستند و عشق دارند، لحظات خوبی را تجربه می کنند. برای کارتینگ، باید به مجموعه جنوبی بروید. قبل از بلیط پیست کارتینگ به این نکته توجه داشته باشید که سن کودکان از ۸ سال و قدشان بالاتر از ۱۳۰ سانتی متر باشد.

جاذبه های تفریحی نمک آبرود

۶- سورتمه نمک آبرود

طولانی ترین مسیر زیپ لاین در نمک آبرود قرار دارد که مسیر آن در پارک جنگلی نمک آبرود می‌گذرد. طول مسیر زیپ لاین حدود ۱۲۰۰ متر مسیر است که آدرنالین خونتان را بالا می‌برد. کودکان ۵۱۰ سال باید همراه یک فرد بزرگسال سوار شوند.

می‌توانید با سورتمه ۲۵ کیلومتر را تجربه کنید که با ترمز دستتان می‌توانید خودتان را کنترل کنید. برای سورتمه سواری نیاز نیست تله کابین سوار شوید، آن را در همان پایین دهردان قرار دهید.

جاذبه های تفریحی نمک آبرود

۷- باشگاه تیراندازی

باشگاه تیراندازی آبرود، فرصت خوبی است برای اینکه به این ورزش علاقه داشته باشید و یا حتی می‌خواهند برای اولین آنرا کنند. این پیست که یکی از پیست های مجهز تیراندازی در کشور به حساب، دارای پنج سکو برای تیراندازی هم می‌توان با تفنگ و با تیرکمان، هدفتان را نشانه بگیرید. همچنین اگر بخواهید، بخواهید این امکان وجود داشته باشد که با رقابت دیگران بپردازید و خودتان را محک بزنید.

جاذبه های تفریحی نمک آبرود

۸- پیست دوچرخه سواری بانوان

پیست دوچرخه بانوان نمک آبرود، محیطی امن برای بانوان تا هر پوششی است که می‌خواهند دوچرخه سواری کنند. این پیست در نیمه سال اول فعالیت دارد و در تعطیلات رسمی نیز بسته خواهد شد.

جاذبه های تفریحی نمک آبرود

موزه نمک آبرود

در کنار جاهای دیدنی نمک آبرود، موزه هم نمک آبرود وجود دارد که می توانید دیدنی های شهر نمک آبرود را تکمیل کنید.

موزه خودروهای تاریخی ایران

موزه خودروهای تاریخی ایران، مهم ترین موزه نمک آبرود می شود، کلکسیونی از ماشین های قدیمی و آنتیک دارد که بازدید از آنها را به دوره‌های مختلف می‌برد. رولز رویس فانتوم، مرسدس بنز و لامبورگینی بخش‌هایی از ۲۵ مدل خودرویی که در این موزه برای بازدید وجود دارند.

در کنار آنتیک، کالسکه های قدیمی از زمان در این موزه می توانید با آنها عکس یادگاری بگیرید.

موزه نمک آبرود

نمک آبرود بهترین مکان برای گشت و گذار در شمال شمال

نمک آبرود، یکی از جاهای دیدنی مازندران به شماره می‌آید. این شهر ۴-۵ ساعت تا یک مقصد عالی برای چند روزه دارد و کوتاه می‌شود. این شهر های گردشگری خوبی دارد که ما در این مطلب به دنبال جاهای آنرا آنرا هستیم.

فراموش نکنید که در نمک آبرود وجود دارد که با ارائه امکانات خود، لحظاتی به یاد ماندنی را برایتان به ارمغان می‌آورند. هتل ونوس چالوس و پارسیان خزر چشم اندازه منحصر به فرد به جنگل نمک آبرود دارند که آنها را با بهترین قیمت در اسمارتک نیوز رزرو کنید.

ما در این مطلب دیدنی ترین نقاط نمک آبرود را به اشتراک بگذارید، خوشحال می‌شوم شماهای دیگران را که در آبرود می‌شناسید خوشحال می‌شوند با ما و خوانندگان خوانندگانمان به آن‌ها می‌روند.

نمک آبرود چه امکانات تفریحی دارد؟

تله کابین پیست دوچرخه‌سواری، زمین اسکیت، زمین، شهربازی کودکان، زیپ لاین، بال، موتور چهار، پرواز با هواپیمای دو نفره و .. از جمله امکانات تفریحی تفریحی نمک آبرو به شماره شماره می‌روند.

چه جاذبه های طبیعی در نمک آبرود وجود دارد؟

.

فاصله تهران تا نمک آبرود چقدر است؟

تهران تا نمک آبرود حدود ۱۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

بهترین هتل های نمک آبرود کدامند؟

هتل ونوس چالوس و هتل خزر جز بهترین هتل های نمک آبرود می‌شوند.

نوشته جاهای دیدنی نمک آبرود، تجربه یک سفر هیجان انگیز! اولین بار در مجله گردشگری. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.