افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

جان من توسط ایران در خطر است

  • کد خبر : 375063
جان من توسط ایران در خطر است

آفتاب نیوز: کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ مدعی شد که مقامات اطلاعاتی آمریکا آنچه را که به عنوان “تهدید از سوی ایران” توصیف می کند، به آن اطلاع داده اند. مدیر ارتباطات ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا در بیانیه ای گفت که اطلاعات آمریکا روز سه شنبه او را از تهدیدهای […]

آفتاب نیوز:

کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ مدعی شد که مقامات اطلاعاتی آمریکا آنچه را که به عنوان “تهدید از سوی ایران” توصیف می کند، به آن اطلاع داده اند.

مدیر ارتباطات ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا در بیانیه ای گفت که اطلاعات آمریکا روز سه شنبه او را از تهدیدهای مرگ از سوی ایران مطلع کرده است.

مدیر ارتباطات ستاد انتخاباتی ترامپ همچنین مدعی شد که مقامات اطلاعاتی دریافتند که این حملات هماهنگ و هماهنگ در ماه‌های اخیر افزایش یافته است.

وی افزود: مقامات مجری قانون تلاش می کنند تا از ترامپ محافظت شود و انتخابات ریاست جمهوری 5 نوامبر عاری از هرگونه مداخله باشد.

ترامپ همچنین در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X با اشاره به این ادعاها اعلام کرد: تهدیدات بزرگ علیه جان من از سوی ایران. کل ارتش ایالات متحده در حال تماشا و منتظر است. ایران قبلاً اقداماتی انجام داده است که جواب نداده است، اما دوباره تلاش خواهد کرد. این وضعیت برای کسی خوب نیست.

وی در ادامه نوشت: بیش از آنچه تا به حال دیده ام توسط مردان، تفنگ و سلاح احاطه شده ام. از کنگره برای تصویب پول بیشتر برای سرویس مخفی متشکریم. هیچ رأی مخالفی وجود نداشت و کاملاً دو حزبی بود. خوشحالم که می بینم جمهوری خواهان و دموکرات ها بر سر چیزی به توافق می رسند. حمله به رئیس جمهور سابق آرزوی مرگ برای مهاجم است!

آمریکا پیش از این مدعی شده بود که ایران با هدف تأثیرگذاری بر انتخابات آتی این کشور، به کمپین انتخاباتی ترامپ هک کرده و حتی مدعی شده بود که ایران در اقدام به ترور دونالد ترامپ در تجمع انتخاباتی پنسیلوانیا در اوایل تابستان امسال دست داشته است.

جمهوری اسلامی ایران تمامی این اتهامات را قویا رد کرده است.

ایالات متحده اخیراً ادعا کرده است که بازیگران خارجی با نزدیک شدن به روز انتخابات در نوامبر، تلاش‌های خود را برای تأثیرگذاری بر انتخابات افزایش می‌دهند و همچنان روسیه، چین و ایران را به تلاش برای تشدید اختلافات در جامعه آمریکا متهم می‌کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.