افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

جانمایی 99 درصد تجهیزات انتقال گاز کشور.

  • کد خبر : 381027
جانمایی 99 درصد تجهیزات انتقال گاز کشور.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلام عباس حسینی در حاشیه مراسم تجلیل و معارفه مدیران قدیم و جدید منطقه هشتم عملیات انتقال گاز، کارکنان مناطق عملیاتی را نیروهای گمنام معرفی کرد. که مانند سربازان هشت ساله دفاع مقدس پشت خطوط لوله گاز هستند. در خدمت و دفاع از محور توسعه […]

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلام عباس حسینی در حاشیه مراسم تجلیل و معارفه مدیران قدیم و جدید منطقه هشتم عملیات انتقال گاز، کارکنان مناطق عملیاتی را نیروهای گمنام معرفی کرد. که مانند سربازان هشت ساله دفاع مقدس پشت خطوط لوله گاز هستند. در خدمت و دفاع از محور توسعه و اقتصادی کشور هستند.

وی شبکه خطوط لوله گاز پرفشار کشور را بیش از 40 هزار کیلومتر ارزیابی کرد و بر نقش مهم کارکنان در حفاظت و نگهداری از این زیرساخت حیاتی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: اکنون 99 درصد تجهیزات و امکانات مورد استفاده در صنعت گاز کشور جانمایی شده است و این میزان از خودکفایی صنعت گاز ایران حاصل تلاش و پشتکار کارکنان است.

حسینی همچنین مدیریت میدانی بحران ناشی از انفجار خطوط لوله گاز در سال 1402 را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: حضور سریع و به موقع نیروهای فنی و عملیاتی در محل حادثه و تلاش مستمر همکاران برای بازسازی خطوط به مدار انتقال گاز ستودنی بود.

وی بیان کرد: ماموران موفق شدند توطئه دشمن را شکست داده و بدون اتلاف وقت در کوتاه ترین زمان ممکن با تعمیر شبکه لوله کشی گاز به انتقال پایدار و بدون وقفه گاز به مصرف کنندگان دست یابند.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در پایان از همه مردم خواست تا با مدیریت مصرف گاز طبیعی و کاهش یک درجه دمای منزل از هدر رفتن این سرمایه ملی جلوگیری کنند تا این انرژی طبیعی به همه مشتریان منتقل شود. می توانیم زمستانی بدون نگرانی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.