افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

جامعه جهانی باید برای توقف جنایات اسرائیل اقدامات فوری انجام دهد – خبرگزاری مهر ایران و ورلد نیوز

  • کد خبر : 183702
جامعه جهانی باید برای توقف جنایات اسرائیل اقدامات فوری انجام دهد – خبرگزاری مهر ایران و ورلد نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه ای تجاوز وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به محله ای در دمشق و نسل کشی در اراضی اشغالی فلسطین را ماهیت آن اعلام کرد. جنایی این نشان دهنده این است و ما از جامعه جهانی می خواهیم که اقدامات فوری برای جلوگیری از این جنایات […]

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه ای تجاوز وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به محله ای در دمشق و نسل کشی در اراضی اشغالی فلسطین را ماهیت آن اعلام کرد. جنایی این نشان دهنده این است و ما از جامعه جهانی می خواهیم که اقدامات فوری برای جلوگیری از این جنایات و قتل ها انجام دهد.

در بیانیه وزارت امور خارجه سوریه آمده است: رژیم نژادپرست صهیونیستی روز شنبه 20 ژانویه 2024 حمله وحشیانه ای را انجام داد و محله ای غیرنظامی در دمشق را هدف قرار داد که اقدام غیرانسانی آن منجر به تخریب کامل یک ساختمان شد. خسارت به ساختمان های مجاور و کشته شدن و زخمی شدن چندین غیرنظامی.

این وزارتخانه افزود: سوریه از جامعه جهانی می خواهد که به این جنایات و کشتار رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان بی گناه و اشیاء غیرنظامی که صلح و امنیت منطقه و از جمله آنهاست پایان دهد. بین المللی اصول منشور ملل متحد و اهداف این نهاد را مختل و نقض می کند، اقدام فوری انجام دهید.

در ادامه این بیانیه آمده است: این تجاوز تنها نشان دهنده عزم سوریه برای مقابله با این نقشه های ضدبشری صهیونیستی و رویکرد اسرائیل به نسل کشی و پاکسازی قومی (رژیم) در همه ابعاد و پیامدهای آن، صرف نظر از قوانین و کنوانسیون های فی مابین است. بین المللی در حال رشد.

سوریه از کشورهای جهان خواست تا با سیاست های نسل کشی (رژیم) اسرائیل در منطقه عربی مخالفت کنند و همچنین از شورای امنیت خواست تا مسئولیت خود را در حفظ صلح و امنیت بین المللی بر عهده بگیرد و جنایتکاران را پاسخگو کند.سیاستمداران و نظامیان صهیونیست و غیرانسانی آنها سیاست های. و به فسق آنها پایان دهید.

چند ساعت قبل از خبرگزاری. خشم اعلام کرد که رژیم صهیونیستی یک ساختمان مسکونی در این محله ساخته استمازااو دروازه دمشق را نشانه رفته است.

در همین حال، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز (شنبه) اعلام کرد: بار دیگر رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی به دمشق پایتخت سوریه حمله کرد و در جریان حمله هوایی رزمندگان رژیم متجاوز و غاصب، چند نیرو کشته شدند سوری و پنج مستشار نظامی جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.