افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
10

جالن کیتنا، مدافع فلوریدا به اتهام پورنوگرافی کودکان دستگیر شد

  • کد خبر : 910
جالن کیتنا، مدافع فلوریدا به اتهام پورنوگرافی کودکان دستگیر شد

وی در پی اجرای حکم تفتیش آپارتمانش در روز چهارشنبه دستگیر شد. جالن کیتنا، پشتیبان فلوریدا پس از اجرای حکم بازرسی در آپارتمانش صبح چهارشنبه توسط اداره پلیس گینزویل دستگیر شد. به گفته سخنگوی GPD، او به دو فقره توزیع مواد استثمار کودکان و سه فقره در اختیار داشتن پورنوگرافی کودکان متهم شده است. به […]



وی در پی اجرای حکم تفتیش آپارتمانش در روز چهارشنبه دستگیر شد.

جالن کیتنا، پشتیبان فلوریدا پس از اجرای حکم بازرسی در آپارتمانش صبح چهارشنبه توسط اداره پلیس گینزویل دستگیر شد. به گفته سخنگوی GPD، او به دو فقره توزیع مواد استثمار کودکان و سه فقره در اختیار داشتن پورنوگرافی کودکان متهم شده است. به گفته سخنگوی دانشگاه، او برای مدت نامعلومی از برنامه فوتبال محروم شده است.

طبق سندی که توسط Sports Illustratedمقامات بر این باور بودند که دلیل محتملی برای جستجوی خانه او برای یافتن شواهدی مبنی بر پورنوگرافی کودکان و توزیع پورنوگرافی کودکان داشتند.

به گفته سخنگوی GPD، کیتنا، 19 ساله، پس از دریافت راهنمایی سایبری از مرکز ملی کودکان گم شده و مورد بهره برداری مبنی بر اینکه کاربری در حال توزیع مطالب سوء استفاده جنسی از کودکان از طریق پلتفرم چت آنلاین دیکسورد در حسابی متعلق به کیتنا است، دستگیر شد. این نکته نشانی کیتنا را نشان می‌داد – آپارتمانی که او با دو نفر دیگر اشتراک دارد که هیچ‌کدام از آنها دستگیر نشدند. بر اساس بیانیه مطبوعاتی GPD، تحقیقات بیشتر نشان داد که او دو تصویر را به اشتراک گذاشته است. بر اساس پایگاه داده آنلاین زندانیان، کیتنا بعد از ظهر چهارشنبه در زندان شهرستان آلاچوا رزرو شد.

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، پس از تماس و مصاحبه توسط یک کارآگاه، کیتنا اظهار داشت که به یاد داشته است که دو تصویر را به اشتراک گذاشته است اما فکر می کند که آنها قانونی هستند زیرا آنها را آنلاین پیدا کرده است:

«کیتنا بر اساس واکنش کاربر دیگر Discord که آنها را با آنها به اشتراک گذاشته بود، توصیه کرد که متوجه شده است که نباید آن دو تصویر را به اشتراک می گذاشت. کیتنا مدت کوتاهی پس از آن توصیه کرد، حساب Discord او غیرفعال شد و او فرض کرد که شخصی او را به Discord گزارش داده است. کیتنا اظهار داشت که ایمیلی از دیسکورد دریافت کرده است مبنی بر اینکه حساب کاربری وی به دلیل نقض شرایط خدمات غیرفعال شده است.

GPD دستگاه‌های الکترونیکی Kitna را توقیف کرد و سه تصویر دیگر از «مواد آزار جنسی کودکان» پیدا کرد.

دانشگاه در بیانیه ای گفت: “ما از شنیدن اخبار مربوط به Jalen Kitna شوکه و ناراحت شدیم.” «اینها اتهامات بسیار جدی و دانشگاه فلوریدا و دانشگاه فلوریدا هستند [University Athletic Association] تحمل چنین رفتاری را ندارند.»

کیتنا که در سال 2021 با فلوریدا قرارداد امضا کرد، پسر کوارترباز سابق NFL، جان کیتنا است و در این فصل در چهار بازی به‌عنوان دانشجوی سال اول قرمزپوش بازی کرد.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.